الزامی بودن گواهینامه کرونایی برای تماشاگران یورو در ایتالیا

به گزارش مجله آی سیب، ایتالیا شرایط سختی را برای حضور تماشاگران در دیدارهای یورو به میزبانی استادیوم المپیک رم در نظر گرفته است.

الزامی بودن گواهینامه کرونایی برای تماشاگران یورو در ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی اتحادیه فوتبال ایتالیا، طرفداران فوتبال در دیدارهای یورو 2020 به میزبانی ایتالیا علاوه بر داشتن بلیت و کارت شناسایی باید یکی از سه گواهینامه زیر شامل واکسیناسیون، ابتلا به ویروس کرونا یا تست منفی را ارائه نمایند.

بر اساس تصمیم اتحادیه فوتبال ایتالیا گواهینامه واکسیناسیون یا سابقه بیماری های عفونی قبلی باید توسط مرکز بهداشتی این کشور صادر گردد. گواهینامه تست سریع یا PCR ویروس کرونا می تواند به زبان های ایتالیایی یا انگلیسی باشد. تست کرونا باید 48 ساعت قبل از شروع هر بازی انجام گردد. گواهینامه واکسیناسیون نیز پانزدهمین روز پس از دریافت نخستین دوز قابل پذیرش خواهد بود.

قرار است 15 هزار و 948 تماشاگر از جمله اتباع خارجی با ارائه مدارک موردنظر اتحادیه فوتبال ایتالیا در استادیوم المپیک رم دیدارهای یورو را تماشا نمایند.

یورو 2020 با تعویق یک ساله به دلیل شیوع ویروس کرونا 21 خرداد تا 20 تیر در 11 شهر اروپا برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1717

به "الزامی بودن گواهینامه کرونایی برای تماشاگران یورو در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الزامی بودن گواهینامه کرونایی برای تماشاگران یورو در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید