اظهارات کاپیتان های پرتغال و استرالیا در نشست خبری

به گزارش مجله آی سیب، به گزارش خبرنگاران، در آخرین روز رقابت های هفته چهارم لیگ ملت های والیبال دو تیم استرالیا و پرتغال از ساعت 15:30 در سالن 6000 هزار نفری حسین رضازاده اردبیل رو در روی هم قرار گرفتند و در خاتمه استرالیا پیروز شد با شکست پرتغال به نخستین بردش در این هفته دست یابد.

اظهارات کاپیتان های پرتغال و استرالیا در نشست خبری

تاوارز کاپیتان تیم ملی والیبال پرتعال پس از باخت سه بر صفر مقابل استرالیا، در نشست خبری گفت: ضمن تبریک به استرالیا باید بگویم که این رقابت ها تجربه خوبی برای ما بود، هرچند در این بازی مقابل سرویس های خوب بازیکنان استرالیا نتوانستیم مقاومت کنیم و باختیم.

او درباره هدف تیم ملی پرتغال نیز گفت: هدف ما در ادامه راه باقی ماندن در این مسابقات است. در این دوره می خواستیم لذت ببریم و همچنان کوشش ما ادامه خواهد داشت.

مکس استبلس کاپیتان تیم ملی والیبال استرالیا هم گفت: امروز در هر سه ست بازی با وجود مسائل برنده از بازی خارج شدیم؛ خصوصاً در بعضی از مواقع که بازی نزدیک بود. در این مسابقات طولانی و فشرده لیگ ملتها فشار زیادی را تحمل نموده ایم.

استپلس ادامه داد: خوشحالیم که بعد از بازی مقابل تیم های خوبی چون ایران، فرانسه و پرتغال هم تیمی های ما با خوشحالی به خانه خواهند رفت تا ببینیم در ادامه چه اتفاقی رخ خواهد داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 240

به "اظهارات کاپیتان های پرتغال و استرالیا در نشست خبری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات کاپیتان های پرتغال و استرالیا در نشست خبری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید