افتتاح فاز اول هتل 5ستاره پارتیا گرگان تا انتها سال

به گزارش مجله آی سیب، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از افتتاح فاز اول هتل 5 ستاره پارتیا گرگان تا انتها سال 99 و تخصیص 170میلیارد ریال تسهیلات برای این پروژه اطلاع داد.

افتتاح فاز اول هتل 5ستاره پارتیا گرگان تا انتها سال

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، احمد تجری چهارشنبه 16 بهمن 98 در بازدید از هتل پارتیا گرگان، گفت: هتل 5 ستاره پارتیا گرگان یکی از پروژه های مهم و محوری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی است.

او توضیح داد: این پروژه به جهت وسعت و رعایت استانداردهای بالای گردشگری در صورت بهره برداری می تواند منشا تحول و ارائه خدمات کمی و کیفی بسیار مطلوب در حوزه گردشگری استان باشد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی گلستان گفت: با توجه به تخصیص مبلغ 170 میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی با عاملیت بانک کشاورزی و طبق برنامه زمان بندی به عمل آمده، فاز اول این پروژه تا خاتمه سال 99 به بهره برداری خواهد رسید.

او یادآور شد: هتل 5 ستاره پارتیا در دو فاز با حجم سرمایه گذاری 3 هزار و 500 میلیارد ریال و اشتغال زایی 220 نفر پس از بهره برداری 150 اتاق و 230 تخت به ظرفیت اقامتی استان می افزاید.

احمد تجری سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان به منظور آنالیز پرداخت تسهیلات تکمیلی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و ارائه راهکارهای اجرایی در راستای تسریع در فرایند اجرایی و بهره برداری از هتل 5 ستاره پارتیا گرگان بازدید کرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 780

به "افتتاح فاز اول هتل 5ستاره پارتیا گرگان تا انتها سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح فاز اول هتل 5ستاره پارتیا گرگان تا انتها سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید