انفجار در مدرسه ای در میشیگان آمریکا

به گزارش مجله آی سیب، بر اثر انفجار یک وسیله انفجاری دست ساز در مدرسه ای در استان میشیگان آمریکا، چند دانش آموز زخمی شدند.

انفجار در مدرسه ای در میشیگان آمریکا

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بر اثر انفجار یک وسیله انفجاری دست ساز در مدرسه ای در استان میشیگان آمریکا، دست کم 5 دانش آموز زخمی شدند.

مقامات پلیس محلی بیان کردند دست کم 5 دانش آموز دبیرستانی و یک معلم در انفجار یک وسیله انفجاری دست ساز در مدرسه ای در نیویایگو میشیگان زخمی شدند.

در گزارش پلیس آمده است: ساعت 8:52 صبح [13:52 به وقت گرینویچ] افسران اداره پلیس نیویایگو پس از دریافت گزارش انفجار در کلاس درس یکی از دبیرستان ها، به محل اعزام شدند. تحقیقات مقدماتی تعیین کرد که یک دانش آموز 16 ساله به طور تصادفی این وسیله را منفجر نموده است.

پلیس در بیانیه ای بیان کرد یک وسیله انفجاری خانگی که او به مدرسه آورده بود، در کلاس منفجر شد و این دانش آموز و چهار همکلاسی دیگر وی زخمی شدند.

به گفته پلیس این نوجوان به علت جراحات میانه به بیمارستان منتقل شد. چهار دانش آموز دیگر همراه والدین خود برای آنالیز جراحات جزئی به بیمارستان مراجعه کردند. معلم این کلاس هم به بیمارستان منتقل شد.

ماموران اداره تحقیقات فدرال آمریکا (FBI) بلافاصله در محل حاضر شدند. شرایط این حادثه در حال آنالیز است. میشل رابینسون، افسر پلیس میشیگان طی یک کنفرانس مطبوعاتی گفت این دانش آموز سوء نیت نداشته و این انفجار یک حادثه بوده است.، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1785

به "انفجار در مدرسه ای در میشیگان آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار در مدرسه ای در میشیگان آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید