انگیزه پرسپولیس برای بردن ازاستقلال بیشتر است، برنده قهرمان می گردد

به گزارش مجله آی سیب، رحمان رضایی در مصاحبه با خبرنگاران در مورد ملاقات استقلال و پرسپولیس در روز پنجشنبه گفت: شاید این دربی را به علت نزدیکی به انتهای جدول و در کورس بودن این دو تیم بتوان یکی از حساس ترین دربی های تاریخ دانست. شرایط جدول به نوعی است که مساوی هم به سود استقلال است اما فقط پیروزی به درد پرسپولیس می خورد و برای همین انگیزه های سرخ پوشان به مراتب بیشتر است.

انگیزه پرسپولیس برای بردن ازاستقلال بیشتر است، برنده قهرمان می گردد

کارشناس فوتبال بیان داشت: هر دو تیم در شرایط خوبی هستند و اگر احتیاط را کنار بگذارند می توان شاهد یک دربی بسیار زیبا و با کیفیت بود. متاسفانه هر زمان که مربیان دو تیم برای نباختن به میدان بیایند و احتیاط را چاشنی کار نمایند کیفیت این بازی ها پایین می آید و من امیدوارم این بازی از جمله بازی های با کیفیت باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس توضیح داد: شاگردان گل محمدی شرایط خوبی دارند و پیروزی در آخرین ملاقات مقابل نفت مسجد سلیمان این تیم را به لحاظ روحی آماده این بازی نموده است. در این تیم نقاط قوت زیادی وجود دارد که از جمله رجحانن این نقاط قوت این تیم در خط میانی است؛ جایی که بازیکنانی مثل مهدی ترابی، وحید امیری و کمال کامیابی نیا حضور دارند. خط میانی پرسپولیس با این نفرات می تواند جنگ میانه میدان را از هافبک های استقلال ببرد و رجحان اش را در این بازی به حریف دیکته کند.

مدافع پیشین تیم ملی و پرسپولیس در مورد ساختار دفاعی استقلال و سخت گل خوردن این تیم گفت: طبیعی است تیمی که در 22 بازی فقط 7 گل خورده یعنی دارای ساختار دفاعی بسیار خوبی است. اما این ساختار دفاعی خیلی خوب غیر قابل تسخیر نیست و به نظر من سرخ پوشان قادر به تسلیم کردن این خط دفاعی هستند.

رضایی در مورد تاثیر نتیجه این بازی در سرنوشت دو تیم و قهرمانی احتمالی آنها گفت: نمی گردد گفت حتماً برنده این بازی قهرمان لیگ می گردد. اما شانس تیم پیروز برای قهرمانی بیشتر می گردد و این را نمی گردد کتمان کرد.

وی اضافه کرد: با اینکه استقلال 6 امتیاز از پرسپولیس پیش است، اما در صورتی که پرسپولیس برنده این بازی گردد می تواند امتیازات به جای مانده را هم جبران نموده و شانس قهرمانی اش در این فصل را افزایش دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2050

به "انگیزه پرسپولیس برای بردن ازاستقلال بیشتر است، برنده قهرمان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگیزه پرسپولیس برای بردن ازاستقلال بیشتر است، برنده قهرمان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید