ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان؛ یحیی بدون ریسک

به گزارش مجله آی سیب، خبرنگاران: در یکی از حساس ترین بازی های این هفته رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های پرسپولیس و سپاهان از ساعت 21.50 در سیرجان به مصاف هم می فرایند. این بازی به علت رای سال گذشته کمیته انضباطی در زمین بی طرف برگزار می گردد و به همین علت سیرجان میزبان این رقابت است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان؛ یحیی بدون ریسک

به گزارش خبرنگاران، فارغ از این مسئله، جدال امشب می تواند تاثیر زیادی در مشخص قهرمان لیگ برتر داشته باشد. اگر استقلال قبل از این ملاقات پیروز به شکست دادن فولاد گردد، آن وقت شکست احتمالی پرسپولیس ممکن است استقلال را زودتر از موعد قهرمان کند. این اتفاقی نیست که پرسپولیسی ها دوست داشته باشند رخ دهد و به همین علت با وسواس زیادی به مصاف سپاهان خواهند رفت.

البته پرسپولیس در صورت از دست دادن این ملاقات ممکن است در ادامه راستا حتی عنوان دومی اش را هم از دست بدهد. به هر روی، اما یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس ترجیح داده برای بازی امشب ریسک نکند و با همان ترکیب ملاقات رفت به مصاف رقیب برود. نکته مهم حضور رضا اسدی و حامد پاکدل در ترکیب تیم است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان:

حامد لک، سیدجلال حسینی، علی نعمتی، رامین رضاییان، سعید آقایی، میلاد سرلک، رضا اسدی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، حامد پاکدل و شرزود تمیروف

منبع: فرارو
انتشار: 5 تیر 1401 بروزرسانی: 5 تیر 1401 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2090

به "ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان؛ یحیی بدون ریسک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان؛ یحیی بدون ریسک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید