بارش باران در نوار شمالی و تداوم گرد و خاک در شرق کشور

به گزارش مجله آی سیب، صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا، درباره شرایط جوی کشور، گفت: امروز (یکشنبه دوم مهرماه) در شمال استان های آذربایجان غربی و شرقی رگبار و رعد و برق و وزش باد و در بعضی نقاط استان های اردبیل، گیلان و مازندران بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

بارش باران در نوار شمالی و تداوم گرد و خاک در شرق کشور

وی اضافه نمود: فردا (دوشنبه سوم مهرماه) در استان های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گیلان، بعضی نقاط مازندران و ارتفاعات استان های زنجان، قزوین، سمنان و شرق استان تهران رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد گردوخاک رخ خواهد داد. این شرایط سه شنبه (چهارم مهرماه) در مازندران، گلستان و ارتفاعات سمنان، اردبیل، آذربایجان های غربی و شرقی پیش بینی می گردد.

او تاکید نمود: روز چهارشنبه (پنجم مهرماه) در ارتفاعات مازندران، سمنان و گلستان و روز پنجشنبه (ششم مهرماه) در بعضی نقاط مازندران، ارتفاعات استان تهران و ارتفاعات غربی سمنان بارش پراکنده پیش بینی می گردد. گفتنی است یکشنبه در شرق کشور بویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گردوخاک تداوم دارد.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده، توضیح داد: آسمان تهران فردا (سوم مهر) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای 19 و حداکثر دمای 29 درجه سانتیگراد و روز سه شنبه (چهارم مهر) نیمه ابری تا ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای 21 و حداکثر دمای 28 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

ضیائیان در خاتمه گفت: طی امروز و فردا (دوم و سوم مهر) اهواز با دمای 44 و 43 درجه سانتیگراد گرم ترین و شهرکرد با دمای 4 و 5 درجه سانتیگراد خنک ترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: گردشبان
انتشار: 2 مهر 1402 بروزرسانی: 2 مهر 1402 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2309

به "بارش باران در نوار شمالی و تداوم گرد و خاک در شرق کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش باران در نوار شمالی و تداوم گرد و خاک در شرق کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید