بدل شهر پاریس در چین (تور فرانسه ارزان)

به گزارش مجله آی سیب، دو عکس زیر که از برج ایفل گرفته شده اند با اینکه خیلی شبیه هم به نظر می آیند اما یکسان نیستند، این تفاوت را به راحتی می توان از محیط های اطراف آنها تشخیص داد. هر دو عکس زیر از برج ایفل گرفته شده است ولی یکی از این برج ها، برج اصلی ایفل در شهر پاریس است و دیگری کپی این برج است که در تیاندوچنگ و در کشور چین واقع شده است. کپی کردن مکان های دیدنی و معروف در تمام نقاط جهان انجام می گردد اما این هنر چینی ها با بقیه فرق دارد. تیاندوچنگ یک منطقه مسکونی لوکس و مجلل است که در سال 2007 تاسیس شد. همه چیز در این منطقه مسکونی از ساختمان ها و فواره ها تا منظره ها و چشم میزانا و حتی خود برج ایفل؛ کاملا به سبک و معماری شهر پاریس ساخته شده اند. برج ایفل شهر تیاندوچنگ صد متر طول و یک سوم میزان برج ایفل اصلی در شهر پاریس ساخته شده است.

بدل شهر پاریس در چین (تور فرانسه ارزان)

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

تمام عکس ها از مجموعه ای به نام سندرم پاریس به وسیله فرانسیس پروست؛ عکاس پاریسی گرفته شده است. این عکاس پاریسی در سفر خود به شهر تیاندوچنگ از تمام جاذبه های آن عکس گرفت تا بتواند آنها را با جاذبه های اصلی در شهر پاریس مقایسه کند. او عکس هایی از بلوار فرانسوی با ساختمان ها و آپارتمان هایی قدیمی، مجسمه های عمومی پاریس و چراغ های خیابانی را در کنار هم قرار داد تا دیگران بتوانند تفاوت ها و شباهت های جاذبه های اصلی و کپی شده را از یکدیگر تشخیص بدهند.

قیمت بلیط هواپیما پاریس

فهرست هتل های پاریس

فرانسیس پروست می گوید: علیرغم اینکه چینی ها معماری اروپایی را دوست دارند ولی به جاذبه های شهر تیاندوچنگ که به آن شهر آسمان نیز گفته می گردد علاقه ای نشان ندادند. جاذبه های شهر پاریس هر روز گردشگران و دنیاگرد های بسیاری را به سمت خود جذب می نماید در صورتیکه کپی همان جاذبه ها در شهر آسمان شلوغ نبوده و تنها بازدیدنماینده های آنها مردمان محلی هستند که با پای پیاده یا با اسکوتر از کنار آنها عبور می نمایند. مردمان این شهر از بین تمام جاذبه های کپی شده از پاریس فقط به برج ایفل اهمیت می دهند. برج ایفل برای مردم شهر تیاندوچنگ، پاریس را تداعی می نماید. آنها هر شب به کنار این برج می روند و در مراسم و جشن هایی که اطراف آن برگزار می گردد شرکت می نمایند مخصوصا شب های آدینه و شنبه که برج ایفل در هر ساعت پنج دقیقه چراغانی می گردد همچون برج ایفل اصلی در شهر پاریس.

قیمت بلیط هواپیما پکن

فهرست هتل های پکن

چهار سال پیش پروژه ساخت کپی شهر پاریس با شکست روبرو شد چون مردم حاضر به خرید خانه های این منطقه نبودند اما در سال 2017، علاقه مردم به خرید خانه های این منطقه افزایش پیدا کرد و جمعیت آن به سی هزار نفر رسید.

قیمت بلیط هواپیما شانگهای

فهرست هتل های شانگهای

تمام عکس هایی که در سمت چپ قرار دارند پاریس کپی شده و عکس های سمت راست پاریس اصلی است.

بزرگترین فرودگاه پکن و دنیا در سال 2019 افتتاح خواهد شد

جنگل شناور جزیره هوم بوش در سیدنی

منبع: فلای تودی
انتشار: 17 آذر 1401 بروزرسانی: 17 آذر 1401 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2187

به "بدل شهر پاریس در چین (تور فرانسه ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدل شهر پاریس در چین (تور فرانسه ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید