برگزاری مسابقات باشگاهی بسکتبال با ویلچر در امسال منتفی شد

به گزارش مجله آی سیب، به گزارش خبرنگاران، هفته گذشته با حکم محمدشروین اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان، عباس آقاکوچکی به جای مهرداد آگین و به عنوان سرپرست، مسئولیت انجمن بسکتبال با ویلچر را بر عهده گرفت. این جابجایی در راستای عدم رضایت از فعالیت انجمن بسکتبال با ویلچر و بهبود آن در زمینه باشگاهی و ملی انجام شد.

برگزاری مسابقات باشگاهی بسکتبال با ویلچر در امسال منتفی شد

در این راستا روز گذشته عباس آقاکوچکی نشستی را به صورت وبیناری با نمایندگان 8 تیم لیگ فزونی بسکتبال با ویلچر برگزار کرد تا با نظرخواهی از آنها، نسبت به برگزاری هر چه سریع تر این رقابت ها (لیگ برتر) در امسال اقدام نمایند. قرار بود مشابه این نشست فردا (چهارشنبه) با نمایندگان تیم های دسته اولی بسکتبال با ویلچر برگزار گردد تا برگزاری این رقابت ها هم در برنامه قرار گیرد.

این در حالی است که نمایندگان تیم های لیگ فزونی در نشست وبیناری روز گذشته با سرپرست انجمن بسکتبال با ویلچر، به دلیل از دست رفتن زمان زیاد و نبود فرصت کافی برای ورود به مسابقات در امسال، با برگزاری این رقابت ها و فعالیت در آن مخالفت کردند. بر این اساس، با تصمیم عباس آقاکوچکی و صرفاً به دلیل مخالفت تیم ها، برگزاری مسابقات باشگاهی بسکتبال با ویلچر در امسال از دستور کار انجمن خارج شد.

عباس آقاکوچکی در مصاحبه با خبرنگاران ضمن تائید این موضوع گفت: وقتی نمایندگان تیم ها با حضور در مسابقات مخالف هستند، دلیلی بر برگزاری مسابقات نمی بینیم، البته مخالفت آنها معقول و منطقی است و به همین دلیل برگزاری لیگ برتر را به صورت کل منتفی کردیم.

وی یادآور شد: به دلیل بازخوردی که از نمایندگان تیم های لیگ فزونی داشتیم، این گونه پیش بینی می گردد که نمایندگان تیم های دسته اول هم نظری مشابه نسبت به برگزاری این رقابت ها داشته باشند، به همین دلیل برنامه ریزی برای مسابقات باشگاهی دسته اول را هم منتفی نموده ایم.

سرپرست انجمن بسکتبال با ویلچر تأکید کرد: البته با وجود لغو مسابقات لیگ برتر و دسته اول، اجازه نمی دهیم چرخه رقابت در بسکتبال با ویلچر از حرکت بایستد. به گونه ای برنامه ریزی خواهیم کرد که طی دو ماه و نیم آینده، حداقل فعالیت باشگاهی در این رشته را داشته باشیم.

به گفته آقاکوچکی، برگزاری مسابقات جام حذفی به صورت دو حذفی یکی از اولویت های مورد نظر انجمن بسکتبال با ویلچر برای مسابقات باشگاهی در امسال است؛ این موضوع باید در انجمن مورد آنالیز قرار گیرد که تصمیم نهایی در خصوص آن اتخاذ گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1433

به "برگزاری مسابقات باشگاهی بسکتبال با ویلچر در امسال منتفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقات باشگاهی بسکتبال با ویلچر در امسال منتفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید