بهزادی: عملکرد فصیحی عالی بود، او می تواند در مسابقات قهرمانی آسیا مدال بگیرد

به گزارش مجله آی سیب، نایب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی پس از موفقیت فرزانه فصیحی در مسابقات داخل سالن صربستان نسبت به کسب مدال این ورزشکار در مسابقات قهرمانی آسیا ابراز امیدواری کرد.

بهزادی: عملکرد فصیحی عالی بود، او می تواند در مسابقات قهرمانی آسیا مدال بگیرد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گژزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، پریسا بهزادی درباره درخشش فرزانه فصیحی ور مسابقات دوومیدانی داخل سالن صربستان گفت: عملکرد فصیحی در مسابقات پیش بسیار مطلوب بوده است. رکورد 7.29 ثانیه او که در سایت جهانی منعکس شد، نشان از تأیید رکورد و رسمیت مسابقات بلگراد صربستان در فدراسیون جهانی دوومیدانی است و از این بابت خوشحالم که او مزد زحماتش را گرفت.

وی اضافه نمود: او در مسابقات پیش هم با زمان 7.32 ثانیه رکورد ملی ایران را بهبود بخشید و این بار هم پیروز شد رکورد قبلی را هم ارتقا دهد. البته از او پس از مسابقه آزمایش دوپینگ گرفته اند و منتظر نتیجه آزمایش هستیم تا در صورت صحت این آزمایش، رکوردش را به عنوان رکورد ملی اعلام کنیم.

بهزادی تأکید کرد: قطعاً امکانات خوبی از قبیل استادیوم، مربی و برگزاری مسابقات متعدد به پیروزیت فصیحی یاری شایانی کرد. البته پشتکار او مهمترین رکن این پیروزیت است و من فکر می کنم تا شروع مسابقات جهانی، استفاده از این امکانات برای او بهتر باشد. به هرحال رکورد 7.29 ثانیه یقیناً در مسابقات قهرمانی آسیا به کسب مدال منتهی خواهد شد و چه بسا بهبود این رکورد در مسابقات جهانی هم پیروزیت دیگری به همراه داشته باشد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی در مورد حمایت از بانوان دوومیدانی کار ایران توضیح داد: بانوان دوومیدانی ایران پتانسیل کسب نتایج مطلوب را دارند که با حمایت های فدراسیون انتظار پیروزیت های بیشتری خواهیم داشت. فصیحی و ورزشکارانی که به پیروزیت های این چنینی دست پیدا می نمایند، توانمندی بالایی دارند و حتی کسب سهیمه المپیک هم برای آنها دور از دسترس نیست و این مهم با حمایت همه جانبه مسئولین ورزش کشور و البته حمایت فدراسیون امکان پذیر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 656

به "بهزادی: عملکرد فصیحی عالی بود، او می تواند در مسابقات قهرمانی آسیا مدال بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهزادی: عملکرد فصیحی عالی بود، او می تواند در مسابقات قهرمانی آسیا مدال بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید