واکنش پادشاه کشتی به اهدای مدال طلای المپیک به کمیل قاسمی

به گزارش مجله آی سیب، دارنده مدال طلای کشتی دنیا و المپیک به اهدای طلای المپیک به کمیل قاسمی واکنش نشان داد.

واکنش پادشاه کشتی به اهدای مدال طلای المپیک به کمیل قاسمی

به گزارش خبرنگاران آنلاین، حسن یزدانی در حاشیه مراسم اهدای مدال کمیل قاسمی، اظهارداشت: ما در اتحادیه جهانی کشتی کسانی را نداشتیم این اتفاقات افتاد. امیدواریم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم و بچه ها با خوشرنگ ترین مدال بتوانند پرچم کشورمان را به اهتزاز درآورده و مردم را شادمان نمایند. به کمیل قاسمی تبریک می گویم که بعد از سالها به این مدال رسید. فرایند ای بود که طی شد و این مدال برازنده آقا کمیل است.

  • واکنش نو حسن یزدانی به رویارویی با تیلور آمریکایی در صربستان | دلخوری پادشاه کشتی ایران

آزادکار طلایی کشورمان در مسابقات جهانی درباره آماده سازی برای حضور در رقابت های جهانی و شرایط اردو، بیان کرد: شرایط خوب است. فشارها در اردوی قبل بود که تمام شد. به مرحله ریکاوری می رویم و برای مسابقات جهانی آماده می شویم. من هم شرایط خوبی دارم اما همه چیز در مسابقات تعیین می گردد.

یزدانی در پاسخ به این سوال که آیا می توان از حالا قول مدال طلای المپیک پاریس را گرفت، گفت: هر چه خدا بخواهد. نمی توان آینده را پیش بینی کرد اما اگر دوبنده ملی را آن موقع کسب کنم سعی می کنم خوشرنگ ترین مدال را بگیرم.

وی در خصوص اینکه آیا دادن طلای المپیک به قاسمی می تواند نماد ورزش پاک باشد، اظهار داشت: بله همین طور است. با این حرکت نشان دادند که پاک ترین ها مدال خوشرنگ المپیک را می گیرند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2144

به "واکنش پادشاه کشتی به اهدای مدال طلای المپیک به کمیل قاسمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش پادشاه کشتی به اهدای مدال طلای المپیک به کمیل قاسمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید