بیش از 3 میلیون بوته گل برای نوروز در شهرستان ارومیه کاشته می گردد

به گزارش مجله آی سیب، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرستان ارومیه گفت: بیش از 3 میلیون بوته گل برای نوروز آماده و در سطح شهرستان کاشته می گردد.

بیش از 3 میلیون بوته گل برای نوروز در شهرستان ارومیه کاشته می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی، علی شایگان رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرستان ارومیه با اشاره به نصب المان های شهری به مناسبت آغاز سال جدید، اظهار کرد: با توجه به اهداف سازمان که توزیع عادلانه امکانات شهری در تمامی سطح شهر ارومیه هست، تعداد 200 عدد المان شهری جهت نوروز آماده و در سطح شهر نصب گردد.

او مطرح کرد: با توجه به فرا رسیدن سال جدید و استقبال از نوروز 98 با نصب المان های نوروزی فضای داخلی شهر ارومیه متحول می گردد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرستان ارومیه ادامه داد: در ارتباط با فضا سازی شهری در نخستین گام آغاز به پاکسازی و شستشوی المان های موجود در سطح شهر و بازسازی آنها شده است.

او مطرح کرد: در گام بعدی کوشش شده است تا عناصری که در منظر شهری اخلال ایجاد نموده و به نوعی باعث آلودگی بصری می شوند از سطح شهرستان جمع آوری شوند.

شایگان گفت: در حال حاضر 200 المان به صورت ترکیبی و ویژه برای نصب در کل شهر ارومیه آماده شده است و همچنین 3 میلیون بوته انواع گل های متنوع نیز جهت کاشت در مکان های مختلف شهر آماده شده همچنین رنگ آمیزی جدول های داخل شهر به طول 200 کیلومتر در حال اجرا است.

او توضیح داد: تجهیز و نصب 250 نیمکت و سطل زباله جدید در مکان های پرتردد و بافت مرکزی شهر، نصب نیمکت در مقابل بیمارستان ها، تعویض پرچم های فرسوده در سطح شهر، ساماندهی و تجهیز سرویس های بهداشتی در پارک ها، ساماندهی نماز خانه و تجهیز سیستم روشنایی پارک ها از دیگر برنامه های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 377

به "بیش از 3 میلیون بوته گل برای نوروز در شهرستان ارومیه کاشته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 3 میلیون بوته گل برای نوروز در شهرستان ارومیه کاشته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید