تاکید سازمان لیگ به باشگاه ها برای ثبت قرارداد کشتی گیران

به گزارش مجله آی سیب، به گزارش خبرنگاران، رقابت های برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) بلافاصله پس از رقابت های جهانی نروژ و در دهه آخر مهرماه شروع خواهد شد.

تاکید سازمان لیگ به باشگاه ها برای ثبت قرارداد کشتی گیران

بنا بر اعلام سازمان لیگ کشتی، تیم هایی که تا به امروز برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی نموده اند، هرچه زودتر باید نسبت به تکمیل مدارک و بعلاوه ثبت قرارداد با کشتی گیران، کادر فنی و سایر عوامل خود اقدام نمایند.

تا به امروز 14 تیم برای حضور در رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) اعلام آمادگی نموده اند که 8 تیم در کشتی فرنگی و 6 تیم در کشتی آزاد هستند.

بر این اساس استان مازندران با دو تیم در کشتی آزاد و فرنگی، استان خوزستان با چند تیم در کشتی فرنگی، استان تهران با تیم هایی در کشتی آزاد و فرنگی، استان خراسان جنوبی با دو تیم در کشتی آزاد و فرنگی، استان کرمان با یک تیم در کشتی فرنگی و استان قم هم با یک تیم در کشتی فرنگی متقاضی حضور در لیگ برتر کشتی در سال 1400 هستند.

قرعه کشی این رقابت ها اواخر شهریورماه برگزار و رقابت ها هم پس از سرانجام رقابت های کشتی قهرمانی دنیا در نروژ در دهه سرانجامی مهرماه شروع خواهد شد.

قهرمانان لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات جام دنیای 2022 شرکت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1792

به "تاکید سازمان لیگ به باشگاه ها برای ثبت قرارداد کشتی گیران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید سازمان لیگ به باشگاه ها برای ثبت قرارداد کشتی گیران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید