تلویزیون های QLED برای گیمرها بهینه سازی شد

به گزارش مجله آی سیب، بدون شک یکی از مهم ترین ادوات گیمینگ نمایشگر آن است. چشم انسان بالاترین میزان اطلاعات ورودی را در اختیار مغز قرار می دهد و با احتساب این گزاره، باید اذعان کرد نقش نمایشگر گیمینگ در ایجاد یک تجربه مناسب از گیمینگ انکارناپذیر است. آنطور که پیداست ال جی و سامسونگ هم کاملاً به این مسئله اشراف دارند.

تلویزیون های QLED برای گیمرها بهینه سازی شد

ماه گذشته LG با معرفی جدیدترین تلویزیون 120 هرتزی خود با پنل 48 اینچی OLED، رزولوشن 4K و پشتیبانی از قابلیت G-Sync استانداردهای جدیدش را در زمینه فراوری نمایشگرهای گیمینگ به رخ کشید. این تلوزیون تنها یکی از محصولات گیمینگ جدید این شرکت بود. سایر مدل های این تلوزیون گیمینگ در ابعاد 55، 65، 77 و 88 اینچی روانه بازار شده بودند و مدل 48 اینچی آخرین نمونه آن به حساب می آید.

شرکت های ال جی و سامسونگ در زمینه فراوری نمایشگر رقبای سرسخت یکدیگر به حساب می آیند. ارائه این محصولات توسط ال جی باعث شده سامسونگ نیز به خودش بیاید و به فکر فراوری تلوزیون های گیمینگ مبتنی بر پنل QLED مدرن تری باشد. به همین دلیل سامسونگ اقدام به انتشار یک اینفوگرافی جدید از تلوزیون های گیمینگ آینده خود کرد که افق های پیش روی این شرکت در زمینه فراوری نمایشگرهای گیمینگ را نشان می دهد. این طور که پیداست، نمایشگرهای جدید این شرکت دل هر گیمری را خواهد ربود.

سامسونگ هم همانند ال جی در فراوری تلوزیون های گیمینگ بعدی خود، قابلیت های کنسول های گیمینگ نسل بعد مانند Xbox Series X و PS5 را مد نظر قرار داده است.

سامسونگ مدعی است نمایشگرهای گیمینگ جدید این شرکت برای داشتن تجربه ای تعاملی تر از بازی طراحی شده اند. با توجه به جهت پیشرفت کنسول ها، این حرکت بسیار هوشمندانه ارزیابی می گردد.

مشخصات تلوزیون گیمینگ جدید سامسونگسامسونگ مشخصات نسل جدید تلوزیون های گیمینگ خود را به این شکل تشریح نموده است:

  • - رزولوشن 4K با نرخ تازه سازی 120 هرتزی به وسیله یک درگاه HDMI 2.1
  • - قابلیت FreeSync Premium
  • - میزان لگ ورودی پایین، حدود 9.8 میلی ثانیه
  • - قابلیت Game Motion Plus برای کاهش تاری تصویر حین بازی
  • -Auto Game Mode
  • - قابلیت Dynamic Black EQ برای بهبود نمایش سایه ها
  • - سیستم صوتی داخلی فراگیر همراه با فناوری تعقیب سوژه صوتی

یکی دیگر از قابلیت های نمایشگر گیمینگ جدید سامسونگ که نباید از قلم بیفتد، قابلیت Multi View است. به یاری این گزینه کاربر می تواند نمایشگر را به دو بخش تقسیم نموده و برای مثال در یک بخش به بازی خود بپردازد و در بخش دیگر، ویدیوی بازی کردن استریمر محبوب خود را تماشا کند.

منبع : شهر سخت افزار

منبع: آی تابناک
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1065

به "تلویزیون های QLED برای گیمرها بهینه سازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلویزیون های QLED برای گیمرها بهینه سازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید