تیم فوتبال دانشگاه آزاد قزوین در مسابقات روبوکاپ چین قهرمان شد

به گزارش مجله آی سیب، خبرنگاران: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: تیم فوتبال متوسط دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در مسابقات روبوکاپ چین 2015 به مقام قهرمانی رسید.

تیم فوتبال دانشگاه آزاد قزوین در مسابقات روبوکاپ چین قهرمان شد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از قزوینبه نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد قزوین، مرتضی موسی خانی گفت: در این دوره از مسابقات تیم mrl دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با رقابت با تیم هایی از کشورهای هلند، آلمان، چین ژاپن و ایران توانست مقام نخست رقابت فنی این لیگ را که جز بخش های اصلی مسابقات است، کسب کند.

وی با اشاره به اینکه در نخستین روز از مسابقات جهانی روبوکاپ چین نتایج درخشانی برای تیم دانشجویی ایرانی رقم خورد، اضافه کرد: تیم mrl دانشگاه آزاد قزوین و یزد بر رقبای آمریکایی خود پیروز شدند و به مرحله بعد راه یافتند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین توضیح داد: تیم امدادگر واقعی دانشگاه آزاد قزوین نیز به عنوان تیم نخست روز اول معرفی گردید.تیم دانشگاه یزد نیز به همراه تیم هایی از کشورهای تایلند، آلمان و مکزیک به دور بعدی مسابقات صعود کردند.

موسی خانی گفت: درلیگ فوتبالیست نایو نیز تیم دانشگاه آزاد قزوین بر رقبای سوئدی و آمریکایی غلبه کرد و در لیگ فوتبالیست دو بعدی تیم دانشگاه شیراز، تیم مدرسه غزالی به دور دوم مسابقات صعود کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با بیان اینکه در لیگ شبیه ساز امداد تیم دانشگاه آزاد قزوین، امیرکبیر، علامه حلی و دبیرستان خرد به مرحله بعد صعود کردند، بیان نمود: در لیگ فوتبالیست سایز متوسط نیز تیم دانشگاه آزاد قزوین با پیروزی بر تیم چین به مرحله بعد راه یافت.

ج

منبع: تسنیم
انتشار: 3 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 613

به "تیم فوتبال دانشگاه آزاد قزوین در مسابقات روبوکاپ چین قهرمان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم فوتبال دانشگاه آزاد قزوین در مسابقات روبوکاپ چین قهرمان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید