جام حذفی فوتبال، دیدار پرسپولیس با میزبان ناخوانده در زمین بی طرف، شام آخر تارتار با شاهین

به گزارش مجله آی سیب، مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال امروز در حالی شروع می گردد که مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات در ماهشهر به میدان می رود.

جام حذفی فوتبال، دیدار پرسپولیس با میزبان ناخوانده در زمین بی طرف، شام آخر تارتار با شاهین

به گزارش خبرنگاران, جام حذفی فوتبال امروز با برگزاری 2 ملاقات در استان خوزستان وارد مرحله یک چهارم نهایی می گردد. در حالی که زمان دو بازی دیگر این مرحله اعلام نشده، نگاهی به دو مسابقه فردا می اندازیم.

شهرداری ماهشهر- پرسپولیس

با توجه به اینکه همواره از جام حذفی به عنوان جام شگفتی ها یاد می گردد, نمی توان هیچ تیمی را مقابل یک تیم قدرتمند از پیش بازنده دانست, مخصوصاً اینکه پرسپولیسی ها چند سال پیش تجربه حذف توسط قشقایی شیراز را به خوبی به یاد دارند و همین عامل باعث می گردد کالدرون با همه نفرات اصلی اش در زمین حاضر گردد.

تیم تحت راهنمایی گابریل کالدرونِ آرژانتینی این روزها شرایط خوبی پیدا نموده و با طی کردن فرایند پیروزی های پیاپی در لیگ و جام حذفی شرایط مناسبی دارد هر چند روز گذشته قهر بیرانوند و خط خوردن او از لیست 18 نفره برای بازی امروز شرایط سرخپوشان را تحت تاثیر قرار داده است.

پرسپولیس در این رقابت ها دو تیم لیگ فزونی ماشین سازی تبریز و صنعت نفت آبادان را با نتایج مشابه یک بر صفر شکست داده است. مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی حالا برای رسیدن به نیمه نهایی باید با شهرداری ماهشهر پیکار کند.

شهرداری ماهشهر حریفانش که هیچ کدام لیگ فزونی نبوده اند را با نتایجی مشابه در مراحل قبل از پیش رو برداشته است. آنها ابتدا مقابل سردار بوکان و در مرحله قبل استقلال ماهشهر به فزونی دو بر یک دست پیدا نموده اند.

راهنمایی تیم ماهشهری در اختیار مهدی پاشازاده است و رویارویی او با پرسپولیس می تواند تا حدی دارای جذابیت باشد. شهرداری ماهشهر در گروه ب لیگ دسته دوم شرایطی معمولی دارد و با 17 امتیاز در رده ششم جدول واقع شده است. پرسپولیس اما در لیگ برتر با 31 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم واقع شده است. این بازی به دلیل عدم شرایط استاندارد در استادیوم شهر ماهشهر در استادیوم تختی آبادان و در واقع زمینی بی طرف برگزار می گردد.

این ملاقات ساعت 15 امروز شروع می گردد.

نفت مسجدسلیمان- شاهین شهرداری بوشهر

نفت مسجدسلیمان در دور قبل شهرخودرو که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی جام حذفی شناخته می شد را در مشهد شکست داد تا با انگیزه ای دوچندان این رقابت ها را ادامه دهد. زردپوشان مسجدسلیمان البته در یک شانزدهم نهایی گل گهر سیرجان را از پیش رو برداشتند و به نوعی امتحان شان را در جام حذفی به خوبی پس داده اند.

نفت در لیگ برتر نیز شرایط خوبی دارد و با 23 امتیاز در میانه جدول ایستاده است. این تیم در 15 هفته نیم فصل نخست هیچ باختی را تجربه ننموده و تنها در هفته شانزدهم مقابل تراکتور تن به شکست داد. مهدی تارتار بار ها اعلام نموده که بعد از برگزاری ملاقات تیمش مقابل شاهین و شروع تعطیلات نیم فصل از سمتش کنار می رود, بنابراین می توان به نوعی این ملاقات را شام آخر سرمربی نفت مسجدسلیمان قلمداد کرد.

شاهین اما ابتدا خوشه طلایی ساوه را در ضربات پنالتی از پیش رو برداشته و در مرحله بعد با کسب یک نتیجه خوب سایپا را با دو گل از گردانه مسابقات حذف نموده است. این تیم پیروزتیش در جام حذفی را در لیگ برتر تکرار ننموده و به تنهایی در قعر جدول رده بندی لیگ برتر است. شاهین تا کنون پیروز به پیروزی در لیگ برتر نشده و ملاقات مقابل نفت مسجدسلیمان که خیلی کم می بازد نشان می دهد که این تیم بوشهری کار سختی در خانه حریف خواهد داشت. ملاقات دو تیم در هفته هفتم لیگ برتر با فزونی یک بر صفر نفت به سرانجام رسیده است.

این ملاقات ساعت 16:45 امروز در استادیوم شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان شروع خواهد شد.

در دیگر ملاقات امروز قرار بود استقلال و سپاهان به مصاف هم بفرایند که این بازی به دلیل آلودگی هوای تهران لغو و به زمان دیگری موکول شد. زمان برگزاری ملاقات تراکتور و مس کرمان نیز در این مرحله اعلام نشده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 664

به "جام حذفی فوتبال، دیدار پرسپولیس با میزبان ناخوانده در زمین بی طرف، شام آخر تارتار با شاهین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام حذفی فوتبال، دیدار پرسپولیس با میزبان ناخوانده در زمین بی طرف، شام آخر تارتار با شاهین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید