جانشین زلاتان در میلان از سری B می آید؟!

به گزارش مجله آی سیب، بر اساس ادعای نشریه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت باشگاه میلان در صورت جدایی زلاتان ابراهیموویچ جانشین او را از سری B ایتالیا جذب خواهد نمود.

جانشین زلاتان در میلان از سری B می آید؟!

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پس از این که در جابجایی زمستانی شایعات زیادی درباره آینده زلاتان ابراهیموویچ مطرح شد، این بازیکن تصمیم گرفت که در 38 سالگی به تیم سابق خود برگردد و دوباره پیراهن قرمز و مشکی روسونری را بر تن کند.

زلاتان که بعد از پیوستن به میلان عملکرد نسبتاً خوبی در ترکیب این تیم داشته و در پیشرفت این تیم نقش بسزایی ایفا نموده، حالا در آستانه جدایی از روسونری قرار گرفته است. مسائل مدیریتی میلان و همچنین عدم توافق برای تمدید قرارداد، این ستاره سوئدی را در آستانه جدایی از میلان قرار داده است. همچنین گفته می گردد این احتمال وجود دارد که زلاتان ابراهیموویچ به طور کلی از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

در صورت جدایی زلاتان از میلان، قطعا این تیم احتیاج مبرمی به پیدا کردن یک جانشین برای او خواهد داشت. در همه رابطه و بر اساس ادعای نشریه کوریره دلو اسپورت باشگاه میلان میخواهد برای پر کردن جای خالی زلاتان بعد از جدایی احتمالی، مهاجم ایتالیایی یعنی جانلوکا اسکاماکا را به خدمت بگیرد.

این بازیکن هم اکنون در سری بی و باشگاه آسکولی توپ می زند و تا به اینجا در 23 بازی آمار 7 گل و یک پاس گل را به ثبت رسانده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 946

به "جانشین زلاتان در میلان از سری B می آید؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانشین زلاتان در میلان از سری B می آید؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید