جدیدترین رندر پوکو X2 طراحی مشابه با ردمی K30 را تایید می نماید

به گزارش مجله آی سیب، گوشی پوکو X2 قرار است در تاریخ 15 بهمن رسما معرفی گردد و بعد از گوشی پوکوفون F1 در سال 2018، جدیدترین محصول این برند به شمار می رود. بر اساس گزارش های مطرح شده، این گوشی از نمایشگر 6.67 اینچی بهره می برد و خود برند پوکو هم رفرش ریت 120 هرتز آن را تایید نموده است.

جدیدترین رندر پوکو X2 طراحی مشابه با ردمی K30 را تایید می نماید

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

ظاهرا سنسور 64 مگاپیکسلی IMX686 ساخت سونی به عنوان دوربین اصلی انجام وظیفه می نماید و در کنار آن سه دوربین دیگر هم تعبیه شده است. از مدتی قبل، بعضی گزارش ها خاطرنشان کردند که این گوشی دقیقا همان مدل 4G ردمی K30 است که صرفا از نام جدیدی بهره می برد. حالا در همین رابطه، تصویر جدیدی از طراحی پوکو X2 منتشر شده که نشان می دهد این موضوع صحت دارد.

طبق گزارش سایت Hindustan Times، مدل مبتنی بر 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی در کشور هند با قیمت 18999 روپیه (حدود 265 دلار) روانه بازار خواهد شد. احتمالا شاهد مدل های مجهز به حافظه رم و حافظه داخلی متفاوتی خواهیم بود ولی در خصوص آن ها هنوز اطلاعاتی مطرح نشده است.

اگر این قیمت گذاری صحت داشته باشد، قیمت پوکو X2 در هند تقریبا برابر با قیمت ردمی K30 در چین خواهد بود. با این قیمت، پوکو X2 به رقیب مستقیم ریلمی X2 بدل می گردد. در هر صورت فقط چند روز دیگر این گوشی رسما معرفی می گردد و در آن موقع می توانیم با خیال راحت در خصوص مشخصات و ویژگی های این گوشی اظهارنظر کنیم.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 677

به "جدیدترین رندر پوکو X2 طراحی مشابه با ردمی K30 را تایید می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین رندر پوکو X2 طراحی مشابه با ردمی K30 را تایید می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید