حرکت به سوی مسیری جهانی با ارتقا محصولات فیبر نوری و نسل پنجم اینترنت

به گزارش مجله آی سیب، مدیر عامل شرکت مخابراتی ارگ جدید: ما در جهت بین الملی حرکت کردیم و جهت حرکت به سمت مدل های فیبر نوری و نسل پنجم اینترنت است.

حرکت به سوی مسیری جهانی با ارتقا محصولات فیبر نوری و نسل پنجم اینترنت

به گزارش ،

مهرداد میر اسماعیلی مدیر عامل شرکت مخابراتی ارگ جدید در خصوص هدف و آینده این شرکت گفت: شرکت ما فراوری کننده مودم های ایرانی با برند داخلی ut است. ارگ جدید از سال 80 فعالیت خود را آغاز نموده است و از سال 92 وارد فرآیند فراوری شده است.

او در خصوص ساختار شرکت اضافه کرد: ما رتبه 1 پیمان کار سیستم مخابراتی را در کشور داریم و از سال 92 خدمات مخابراتی خود را وارد عرصه فراوری کردیم.

او تاکیید کرد: سرمایه گذاری بسیار سنگینی در بحث فراوری انبوه داشتیم و تجهیزات به روز جهان که از نظر سخت افزاری شامل پیچیده ترین برد ها است را در کارخانه فراوری کردیم، همچنین نزدیک به یک میلیون مودم در کشور ما فعال است و تکنولوژی های adsl و vdsl و gpon و lte که این تجهیزات در دست مردم بوده را فراوری می کنیم.

او در خصوص قسمت مشتری مداری و خدمات پس از فروش اضافه کرد: یکی از نکات بسیار مهمی که در شرکتمان رعایت کردیم؛ مشتری مداری بوده است. حس اجحاف به مشتریان را کم نموده و گارانتی هایی 3 ساله و تعویض را به آنان اهدا کردیم. امکاناتی که مودم های ما دارند از مودم های خارجی بالاتر است و بازخورد هایی که مردم نسبت به این محصولات داشته اند مثبت بوده است.

او در سرانجام در خصوص تغیرات و آینده شرکت ارگ جدید گفت: ما در جهت بین الملی حرکت کردیم و آینده محصولات ما نسل پنجم اینترنت است.علت حرکت کند این قسمت هزینه های بالای آن محسوب می گردد اما جهت حرکت ما به سمت مدل های فیبر نوری و نسل پنجم اینترنت است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 692

به "حرکت به سوی مسیری جهانی با ارتقا محصولات فیبر نوری و نسل پنجم اینترنت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرکت به سوی مسیری جهانی با ارتقا محصولات فیبر نوری و نسل پنجم اینترنت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید