حمله تروریستهای الشباب به شمال موزامبیک، 180 تن در هتلی محبوس شدند

به گزارش مجله آی سیب، به گزارش خبرنگاران به نقل از الجزیره، منابع امنیتی موزامبیک روز آدینه اعلام کردند که با محاصره یک هتل در شهری در شمال موزامبیک از سوی تروریست های وابسته به گروه الشباب بیش از 180 تن از جمله تعدادی کارگر خارجی در داخل این هتل محبوس شده اند.

حمله تروریستهای الشباب به شمال موزامبیک، 180 تن در هتلی محبوس شدند

در حمله تروریستی به شهر پالما در شمال موزامبیک و در نزدیکی یک ایستگاه گاز طبیعی مایع در استان کابو دلگادو این کشور، طبق گفته شاهدان عینی و گروه های حقوق بشری چندین نفر جان خود را از دست دادند.

تروریست های وابسته به گروه الشباب بعدازظهر چهارشنبه حمله خود به شهر ساحلی پالما را شروع کردند و شهروندان وحشت زده مجبور شدنداز خانه های خود فرار نموده و به جنگل های اطراف پناه ببرند. کارگران دولتی و همچنین کارگران شاغل در یک ایستگاه گاز طبیعی مایع در شهر پالما نیز در هتل آمارولا این شهر پناه گرفتند.

به گفته یک شاهد عینی، تقریباً تمام شهر پالما ویران شده است و بسیاری از مردم جان خود را از دست داده اند. این شاهد عینی در خصوص میزان تلفات و هویت کشته شدگان جزئیاتی ارائه نکرد.

دیده بان حقوق بشر نیز اظهار داشت که مهاجمان وابسته به گروهک تروریستی الشباب هستند.

یک گروه حقوق بشر روز آدینه در بیانیه ای اظهار داشت که تعدادی از شاهدان عینی به دیده بان حقوق بشر گفته اند که در پی حمله و تیراندازی تروریست های الشباب به مردم و ساختمانها، اجساد کشته شدگان را در خیابان ها و همچنین شهروندان را در حال فرار از خانه های خود دیده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1578

به "حمله تروریستهای الشباب به شمال موزامبیک، 180 تن در هتلی محبوس شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله تروریستهای الشباب به شمال موزامبیک، 180 تن در هتلی محبوس شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید