خانه نشینی اسکی بازان و حسرت آب شدن برف، جعفری: انگار زجرکش می شویم

به گزارش مجله آی سیب، ملی پوش اسکی در خصوص بسته بودن پیست های اسکی گفت: برف جلوی چشم ما آب می گردد و نمی توانیم استفاده ای از آن ببریم.

خانه نشینی اسکی بازان و حسرت آب شدن برف، جعفری: انگار زجرکش می شویم

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، پیست های اسکی کشور با شیوع ویروس کرونا تمامی تعطیل شده اند و از آنجایی که اسکی در ایران محدود به فصل زمستان است، ورزشکاران ایران تقریبا یک فصل را از دست دادند. مرتضی جعفری، ملی پوش اسکی ایران در گفت و گو با خبرنگاران به شرایط این روزهای خود اشاره نمود و گفت: روزی یک بار در خانه ورزش و بدنسازی می کنم و بیشتر از آن نمی گردد چون بقیه اعضای خانواده هم حق زندگی دارند. ورزش کردن، رسیدگی به کارهای عقب افتاده و در خانه ماندن کارهای مفیدی است که انجام می دهم.

او در ادامه اضافه کرد: برف جلوی چشم ما آب می گردد و هیچ استفاده ای از آن نمی بریم، حتی چند روز پیش هم برف می آمد اما هیچ سودی به حال ما ندارد؛ در واقع مثل زجرکش کردن ما است.

جعفری در خصوص از دست دادن یک فصل اسکی بیان نمود: سال پیش رو مسابقات قهرمانی جهان، قهرمانی آسیایی و انتخابی المپیک را داریم اما زمان طلایی برای تمرین کردن را به خاطر شیوع کرونا از دست دادیم و خانه نشین شدیم چون راه دیگری وجود نداشت. ما همینگونه هم نسبت به کشورهای دیگر عقب هستیم چون پیست های آنها 12 ماه سال برف دارند و ورزشکاران شان 11 ماه اسکی می نمایند اما برف مفید در ایران دو ماه برف مفید دارین که می توانیم از آن استفاده کنیم؛ در حال حاضر کرونا باعث شده که همین زمان را هم از دست بدهیم. حس و حال خیلی بدی داریم چون عشق و زندگی اسکی بازان برفی است که بتوانیم از آن استفاده کنیم. من هم بیشترین آرامش را از برف می گیرم اما الان نمی توانم از خانه بیرون بروم.

ملی پوش اسکی ایران در خصوص راه چاره جبران ضررهای ناشی از تعطیلی فصل اسکی گفت: ابتدا باید دید که کرونا چه زمانی از بین می رود چون شرایط همه جهان مشابه است و پیست ها تعطیل شده اند اما بلافاصله بعد از تمام شدن این شرایط باید سخت اسکی و تمرین کنیم. از آنجایی که کشورهای دیگر بر خلاف ایران در سایر ماه ها هم برف دارند، باید به اردوهای برون مرزی اعزام شویم و به کمپ های اسکی برویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 861

به "خانه نشینی اسکی بازان و حسرت آب شدن برف، جعفری: انگار زجرکش می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه نشینی اسکی بازان و حسرت آب شدن برف، جعفری: انگار زجرکش می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید