خانه های سازمانی استان قزوین مشخص تکلیف می گردد

به گزارش مجله آی سیب، مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: شرایط 222 خانه سازمانی موجود در اختیار دستگاه های اجرایی این استان به زودی معین خواهد شد.

خانه های سازمانی استان قزوین مشخص تکلیف می گردد

جهت دریافت خدمات طراحی خانه دوبلکس ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش از ، ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه شرایط 222 خانه سازمانی موجود در اختیار دستگاه های اجرایی این استان به زودی معین خواهد شد، گفت: از این تعداد، 90 منزل مسکونی در شهرستان قزوین، 57 واحد د ر تاکستان، 37 واحد در بویین زهرا، 24 واحد در آوج و 14 خانه سازمانی در آبیک واقع شده است.

او با اشاره به ماده 8 قانون ساماندهی و حمایت از فراوری و عرضه مسکن، مبنی بر فروش بعضی از واحد های یاد شده تا سال 92، اعلام کرد: براین اساس، 97 واحد شامل 55 خانه سازمانی در قزوین، 33 واحد در تاکستان و 9 واحد نیز در شهرستان آبیک مشمول این مصوبه بودند که تا به امروز این کار در سطح استان صورت نگرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین تاکید نمود: از مجموع 97 خانه سازمانی تصرف شده در سطح استان، 14 واحد دارای قرارداد 21 خانه بدون قرارداد، 49 خانه به صورت غیرمجاز، پنج خانه تصرف عدوانی شده و 8 منزل نیز تخلیه شده است.

مبارک قدم اضافه نمود: در وهله اول برای تمامی واحد های سازمانی با اولویت خانه هایی که قابلیت فروش دارند، برای عرصه و اعیان آن ها سند اخذ می گردد و سپس برای منازلی که تصرف عدوانی در آن ها اجرا شده، پیگیری قانونی جهت تخلیه و مطالبه خسارت صورت خواهد گرفت.

او گفت: در حوزه منازل سازمانی که سکونت مجاز در آن ها اجرا شده نیز پیگیری برای تخلیه و مطالبه خسارت اجاره بها به عمل خواهد آمد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین اضافه نمود: در حوزه منازل ویلایی نیز نشستی را با دستگاه های نظارتی جهت چگونگی فروش یا واگذاری برگزار خواهیم کرد.

مبارک قدم گفت: در مورد واحد های آپارتمانی نیز با استفاده از ظرفیت شورای تامین مسکن برای اخذ سرانجام کار و فروش آن ها اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 870

به "خانه های سازمانی استان قزوین مشخص تکلیف می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه های سازمانی استان قزوین مشخص تکلیف می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید