خبرنگاران خط 3 و 4 قطار حومه ای تهران-ورامین- پیشوا به بهره برداری می رسد

به گزارش مجله آی سیب، تهران- خبرنگاران- مدیرکل راه آهن استان تهران گفت: با تکمیل اجرای خط چهارم قطار حومه ای تهران- ورامین- پیشوا و همزمان با دهه مبارک فجر سال جاری، خطوط 3 و 4 به طور کامل به بهره برداری می رسد.

خبرنگاران خط 3 و 4 قطار حومه ای تهران-ورامین- پیشوا به بهره برداری می رسد

علی کاظمی منش روز پنجشنبه در جلسه آنالیز شرایط اجرای طرح قطار حومه ای تهران- پیشوا که با حضور معاون عمرانی استانداری تهران در محل فرمانداری ورامین برگزار گردید اظهار کرد: بهره برداری از خطوط 3 و 4 قطار حومه ای جنوب شرق تهران از اهمیت ویژه ای برای مردم شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا برخوردار است و مسافران می توانند با استفاده از این قطار، به متروی جوانمرد قصاب تهران دسترسی پیدا نمایند.

وی اضافه نمود: با اجرای ایستگاه بارانداز در شهرستان ورامین، مسافران قطار مشهد و شمال نیز می توانند به جای ایستگاه راه آهن تهران، به ایستگاه جوانمرد منتقل شوند و از آن جا به شبکه ریلی متروی تهران دسترسی پیدا نمایند.

وی با اشاره به این که برای اجرای این پروژه 230 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده اضافه نمود: با رفع دو مشکل اجرای خط چهارم در شهرستان ورامین، دهه فجر سال جاری شاهد بهره برداری کامل از این قطار حومه ای خواهیم بود.

کاظمی منش توضیح داد: در حوزه شهرستان ورامین و به منظور اجرای ایستگاه، احتیاج است تا بخشی از دیوار حائل جابجا گردد که با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین و مساعدت فرمانداری شهرستان این مشکل نیز رفع و عملیات اجرای آن با در نظر دریافت نقطه نظرات مدیریت شهری و با تعامل مناسب به شورای شهر ورامین شروع می گردد.

وی گفت: اجرای زیرگذر عابر پیاده در تقاطع موسوم به طالقانی ورامین دیگر مشکل اجرای خط چهارم است که به ساکنین این منطقه و مسوولان شهرستان ورامین قول می دهیم که ظرف 24 ساعت، این عملیات نیز اجرا و خط چهارم در این نقطه نصب گردد.

مدیرکل راه آهن استان تهران تأکید کرد: این دو خط مختص شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک است و مسافران با استفاده از قطارهای این جهت، به متروی تهران منتقل می شوند.

اجرای طرح قطار حومه ای تهران- ورامین از مصوبات دولت نهم در سفر به شهرستان ورامین است که با اجرای آن جمعیت یک میلیون نفری شهرستان های جنوب شرق تهران شامل ورامین، قرچک و پیشوا با حمل و نقل ریلی به پایتخت منتقل می شوند.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1343

به "خبرنگاران خط 3 و 4 قطار حومه ای تهران-ورامین- پیشوا به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خط 3 و 4 قطار حومه ای تهران-ورامین- پیشوا به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید