خشم سرمربی لاتزیو از پنالتی طارمی، امیدوارم طرفداران انگلیسی VAR را نابود نمایند

به گزارش مجله آی سیب، سرمربی لاتزیو، از حذف تیمش از لیگ اروپا برابر پورتو بسیار ناراحت و عصبانی است.

خشم سرمربی لاتزیو از پنالتی طارمی، امیدوارم طرفداران انگلیسی VAR را نابود نمایند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به لاتزیو در ملاقات برگشت پلی آف لیگ اروپا به مصاف پورتو رفت و به تساوی 2-2 رسید تا در مجموع با نتیجه 3-4 پیروز به صعود به مرحله بعدی نشود.

پورتو با درخشش طارمی در این بازی که یک پنالتی گرفت و آن را تبدیل به گل کرد و بعلاوه پاس گلی که برای هم تیمی اش ارسال کرد تا گل دوم این تیم را به ثمر برساند پیروز شد به مرحله بعدی صعود کند.

پنالتی روی طارمی در حالی اعلام شد که ابتدا داور بازی به علت تمارض به او کارت زرد داده بود اما سیستم یاری داور ویدیویی با آنالیز این صحنه بیان کرد که میلینکوویچ ساویچ روی طارمی خطا نموده و به همین علت پنالتی ای به سود این باشگاه پرتغالی اعلام شد.

ساری در مصاحبه با DAZN درباره اتفاقات اتفاق افتاده در ملاقات برابر پورتو گفت: گل مساوی از روی بدشانسی به ثمر رسید. تصمیم اول داور واقعا درست بود اما یاری داور ویدیویی فریم ثابت شده را به او نشان داد. فریم ثابت شده روی صحنه تماس دو بازیکن همواره پنالتی به نظر می رسد اما این شرایط واقعا متفاوت بود.

سرمربی سابق یوونتوس و چلسی در ادامه گفت: پای میلینکویچ ثابت بود و مهاجم حریف بود که به سمت او آمد. ما بدشانس بودیم یا داوری ضعیف بود معین نیست اما او در سطح این بازی نبود. امیدوارم طرفداران انگلیسی بتوانند این سیستم یاری داور ویدیویی را نابود نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2035

به "خشم سرمربی لاتزیو از پنالتی طارمی، امیدوارم طرفداران انگلیسی VAR را نابود نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خشم سرمربی لاتزیو از پنالتی طارمی، امیدوارم طرفداران انگلیسی VAR را نابود نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید