دانش آموخته مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی پیروز به کسب 3 عنوان برتر شد

به گزارش مجله آی سیب، دانش آموخته دکتری تخصصی زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در جشنواره خاتمه نامه های برتر ایران و جایزه ویژه پروفسور حسابی پیروز به کسب 3 رتبه برتر شد.

دانش آموخته مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی پیروز به کسب 3 عنوان برتر شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران، غلامرضا هاتفی اردکانی دانش آموخته دکتری تخصصی زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با شرکت در جشنواره خاتمه نامه های برتر ایران و جایزه ویژه پروفسور حسابی در دوره سوم (خرداد1399) با ارائه رساله دوره دکتری خود با عنوان نقد صورتگرایانه غزلیات کلیم کاشانی به دبیرخانه آن جشنواره، مستقر در تهران و با توجه به رأی و تأیید کمیته داوران جشنواره، این رساله دکتری به عنوان خاتمه نامه برتر، برگزیده نهایی شد.

غزلیّاتی با بهتریـن مصـداق های فُرم در ادبیات فارسی

فارغ التحصیلی نخستین دانشجوی دکتری زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی یزد

کسب جایزه ویژه جشنواره خاتمه نامه از سوی دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی

نظر به توانایی های علمی در زمینه های پژوهشی و آکادمیک و دستاورد علمی رساله دانش آموخته دکتری تخصصی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، هاتفی به عنوان دانشجوی برتر این جشنواره نیز برگزیده شد.

کیفیت علمی رساله دکتری دانش آموخته زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و تحقیقات و پژوهش های انجام شده باعث شد که شورای مدیریت و برنامه ریزی جشنواره خاتمه نامه های برتر ایران، هاتفی را به عنوان پژوهشگر برتر این جشنواره هم انتخاب و معرفی کند.

غلامرضا هاتفی اردکانی این موفقیت های علمی و پژوهشی را مرهون پشتیبانی ها و تشویق های علمی استادانش دانسته که همواره در طول مدت تحصیل در دوره دکتری تخصصی از راهنمایی ها و ارشادهای علمی خبرنگارانن بهره برده است.

4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1075

به "دانش آموخته مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی پیروز به کسب 3 عنوان برتر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش آموخته مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی پیروز به کسب 3 عنوان برتر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید