دستگیری حداقل 20 تبعه خارجی در آنکارا به ظن ارتباط با داعش

به گزارش مجله آی سیب، طبق گزارش یک رسانه ترکیه ای، نیروهای امنیتی این کشور در آنکارا حداقل 20 تبعه خارجی را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کردند.

دستگیری حداقل 20 تبعه خارجی در آنکارا به ظن ارتباط با داعش

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک منبع امنیتی ترکیه ای از یک عملیات مشترک سازمان اطلاعات این کشور و واحدهای ضد تروریسم ترکیه و بازداشت تعدادی از اتباع خارجی مرتبط با داعش اطلاع داد.

به نوشته خبرگزاری آناتولی، حداقل 20 تن از اتباع خارجی مستقر در آنکارا پایتخت ترکیه به ظن ارتباط با تروریست های داعش دستگیر شدند و قرار است از کشور اخراج شوند.

طبق اعلام این رسانه، یک منبع امنیتی ترکیه ای که نخواست نامش فاش گردد گفته که این افراد در نتیجه عملیات مشترک سازمان اطلاعات و واحدهای ضد تروریسم ترکیه بازداشت شدند. به گفته منبع امنیتی ترکیه، بازداشت شدگان این عملیات به منظور اخراج از کشور به اداره مهاجرت ترکیه تحویل داده شدند.

خبرگزاری آناتولی و این منبع امنیتی ناشناس ترکیه ای، به ملیت بازداشت شدگان اشاره ای نکرده اند.

بنا بر گزارش این رسانه، ترکیه سال 2013 داعش را به عنوان یک سازمان تروریستی به رسمیت شناخت و از ان زمان، تروریست های داعش به دفعات به ترکیه حمله کردند. آناتولی اضافه کرد: در این حملات، 315 نفر شامل 11 نیروی پلیس و دو نظامی کشته و 137 غیرنظامی به همراه 62 مامور پلیس و هفت نظامی زخمی شدند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 527

به "دستگیری حداقل 20 تبعه خارجی در آنکارا به ظن ارتباط با داعش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری حداقل 20 تبعه خارجی در آنکارا به ظن ارتباط با داعش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید