دعوت نشدن به منزله خروج شورایعالی تهیه کنندگان از خانه سینما

به گزارش مجله آی سیب، شورایعالی تهیه کنندگان سینمای ایران طی نامه ای سرگشاده دعوت نشدن به مجمع عمومی خانه سینما را به منزله خروج شورایعالی از خانه سینما دانستند.

دعوت نشدن به منزله خروج شورایعالی تهیه کنندگان از خانه سینما

به گزارش خبرنگاران به نقل شورایعالی تهیه کنندگان سینمای ایران، این شورا طی نامه ای سرگشاده به هیات مدیره خانه سینما، ضمن اعتراض به دعوت نشدن به مجمع عمومی، گفت، دعوت نشدن به منزله خروج شورایعالی از خانه سینما است.

متن نامه سرگشاده بشرح زیر است :

با سلام

با توجه به دعوت نشدن شورایعالی تهیه کنندگان به مجمع عمومی خانه سینما در مورخ 28 مرداد 1398 ضروری است توجه آن هیات مدیره محترم را به نکات ذیل جلب نماییم:

1ـ دعوت نشدن از هرکدام از اصناف حاضر در خانه سینما برای حضور در مجمع عمومی عادی یا فوق العاده خانه سینما تخلفی آشکار از اساسنامه خانه سینما است. بدیهی است هیات مدیره در مورد چنین تخلفی آشکار از اساسنامه خانه سینما می بایست جوابگوی مجمع عمومی خانه سینما باشد.

2- شنیده ها و شواهد حاکی است عدم دعوت به مجمع عمومی صرفا شامل تهیه کنندگان سینما نبوده و این تخلف با دعوت نشدن از تعدادی دیگر از اصناف حاضر در خانه سینما مکرر شده و مسئولیت آن هیات مدیره را در قبال مجمع عمومی مضاعف نموده است.

3- با توجه به نقش تاریخی صنف تهیه کنندگان در شکل گیری خانه سینما و همراهی با آن در بزنگاه های تاریخی در سی سال گذشته حذف تهیه کنندگان از مجمع عمومی اشتباهی غیرقابل بخشش است و با توجه به فرصت اندک باقی مانده برای جبران آن این شورا فرصتی چهل و هشت ساعته به آن هیات مدیره محترم می دهد تا تصمیم نهایی خود را در دعوت یا عدم دعوت از اصناف تهیه کنندگی سینما به مجمع عمومی بگیرد. در غیر این صورت دعوت نشدن معنایی جز خروج شورای عالی تهیه کنندگان از خانه سینما ندارد.

شورایعالی تهیه کنندگان سینما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 268

به "دعوت نشدن به منزله خروج شورایعالی تهیه کنندگان از خانه سینما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت نشدن به منزله خروج شورایعالی تهیه کنندگان از خانه سینما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید