دورخیز تیم 13 نفره بنا برای قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک

به گزارش مجله آی سیب، به گزارش خبرنگاران، دومین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک در حالی روز 18 دی ماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی شروع شد که شاگردان محمد بنا تا روز 30 دی به تمرینات خود در این مرحله ادامه دادند.

دورخیز تیم 13 نفره بنا برای قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک

طبق اعلام کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی، با توجه به انتها این مرحله از تمرینات، 6 اردوی دیگر برای فرنگی کاران اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک برگزار خواهد شد تا در نهایت 13 نفر به این دو میدان بین المللی اعزام شوند.

به همین دلیل محمد بنا پیش از شروع اردوی بعدی فرنگی کاران اظهار داشت: کمتر از 4 ماه تا اعزام فرنگی کاران به قزاقستان (فروردین سال آینده) وقت داریم. طبق برنامه مقرر شده تا 13 نفر را به قزاقستان اعزام کنیم که 10 نفر در رقابت های قهرمانی آسیا و 3 نفر برای کسب سهمیه المپیک به میدان خواهند رفت.

به گفته سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی پس از حضور ملی پوشان در رقابت های گزینشی و بسته شدن پفراینده سهمیه های المپیک و در صورت کسب تمامی سهمیه ها، 6 فرنگی کار منتخب برای حضور در المپیک معین و برای آماده سازی نهایی وارد اردوهای تیم ملی خواهند شد. البته کسانی هم که به المپیک نمی فرایند باید خود را آماده نمایند تا دو ماه بعد از المپیک راهی مسابقات دنیای شوند. البته تمام این برنامه ها منوط به شرایط شیوع ویروس کرونا در ایران و دنیا است.

کشتی فرنگی ایران در رقابت های دنیای 2019 قزاقستان پیروز شد توسط علیرضا نجاتی، محمدعلی گرایی و امیر قاسمی منجزی، سهمیه های المپیک در اوزان 60، 77 و 130 کیلوگرم را کسب کند. با این حساب شاگردان محمد بنا باید در رقابتهای پیش رو برای کسب سهمیه های اوزان 67، 87 و 97 کیلوگرم به میدان بفرایند.

به گزارش خبرنگاران، رقابتهای گزینشی المپیک در قاره آسیا طی روزهای 20 تا 22 فروردین و رقابت های قهرمانی آسیا در روزهای 23 تا 28 فروردین سال آینده در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1512

به "دورخیز تیم 13 نفره بنا برای قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورخیز تیم 13 نفره بنا برای قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید