دومین جشنواره توت فرنگی در روستای شیان کردستان برگزار گشت

به گزارش مجله آی سیب، دومین جشنواره توت فرنگی در روستای شیان از توابع شهرستان سنندج با حضور مسئولان استان، مسئولان شهرستان سنندج، گردشگران داخلی و خارجی، اهالی روستاهای منطقه ژاورود 6 تیرماه در این روستا برگزار شد.

دومین جشنواره توت فرنگی در روستای شیان کردستان برگزار گشت

سید محسن علوی مدیرکل میراث فرهنگی کردستان در دومین جشنواره توت فرنگی شیان با تقدیر از همکاری ارگانهای دولتی و مردم روستاهای منطقه در برگزاری این رویداد گفت: در دنیای کنونی رویدادها از آنچنان قدرتی در معرفی یک مکان و تبدیل آن به مقصد گردشگری موثر هستند که از عهده کمتر وسیله و ابزار تبلیغاتی بر می آید.

علوی با اشاره به نوپا بودن جشنواره توت فرنگی در روستای شیان اضافه کرد: دو سال از برگزاری این جشنواره می گذرد و ما شاهد حضور این حجم زیاد دوستداران این رویداد از داخل کشور وخارج ازکشور هستیم که این موضوع جای بسی خرسندی است.

علوی به نیاز منطقه ژاوه رود به توسعه زیرساخت ها اشاره کرد و گفت: از کلیه دستگاههای ذیربط تقاضا داریم در امر توسعه زیرساختهای این منطقه زیبا وبکر قدمهای جدی تری بردارند.

وی به آمادگی اداره کل میراث فرهنگی استان و شهرستان سنندج برای حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در بخش سیروان اشاره کرد و گفت: پرداخت تسهیلات بانکی،مجوز اقامتگاه های بوم گردی،رستورانهای سنتی و... از جمله مواردی است که میراث فرهنگی آماده ارائه آن هاست.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 22 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 270

به "دومین جشنواره توت فرنگی در روستای شیان کردستان برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین جشنواره توت فرنگی در روستای شیان کردستان برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید