ربودن زنان با پراید شیشه دودی در گرگان

به گزارش مجله آی سیب، رسیدگی به این پرونده از مرداد امسال و با شکایت زن جوانی به پلیس در دستور کار قرار گرفت

ربودن زنان با پراید شیشه دودی در گرگان

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، رسیدگی به این پرونده از مرداد امسال و با شکایت زن جوانی به پلیس در دستور کار قرار گرفت.

این زن به افسر تحقیق گفت: چندی قبل در خیابان منتظر ماشین بودم که یک پراید شیشه دودی جلوی من توقف کرد. وقتی در را باز کردم به جز راننده، مرد دیگری نیز در صندلی عقب نشسته بود. فکر می کردم مسافرکش است، اما در بین راه راننده مسیرش را عوض کرد و سپس آن دو مرد با تهدید چاقو مرا مجبور به سکوت کردند و به مخفیگاهشان در خارج شهر بردند. آنجا 6 نفر دیگر هم بودند که وحشیانه به من تعرض کردند و از همه صحنه ها فیلم گرفتند.

با این شکایت پرونده تشکیل و تحقیقات برای شناسایی متجاوزان و قربانیان احتمالی آن ها آغاز شد. مدتی بعد دو زن دیگر نیز شکایت مشابهی کردند و به این ترتیب مأموران توانستند با ردگیری محل های تردد متجاوزان، آن ها را شناسایی و دستگیر کنند. هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان گفت: اعضای این باند که در پوشش مسافرکش، طعمه هایشان را پیدا می کردند، با فیلمبرداری از صحنه های تجاوز، قربانیانشان را تهدید کرده بودند که در صورت شکایت، فیلم ها را در فضای مجازی منتشر می کنند. براساس اظهارات قربانیان دو نفر از اعضای این باند با خودرو در محل های شلوغ و پرتردد زنان و دختران تنها را سوار کرده و با تهدید چاقو، قربانیانشان را به مخفیگاه خود در یکی از شهر های اطراف گرگان می بردند.

پلیس از قربانیان خواست به دادگاه مراجعه کنند تا در کوتاه ترین زمان اعضای این باند به سزای اعمال خود برسند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 660

به "ربودن زنان با پراید شیشه دودی در گرگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربودن زنان با پراید شیشه دودی در گرگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید