رقابت مدعیان قهرمانی جذابتر خواهد شد، کسی فکر صدرنشینی سپاهان نبود

به گزارش مجله آی سیب، مرتضی یکه در تبادل نظر با خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو گفت: لیگ سال جاری تغییرات بسیار زیادی داشت و شاهد بازی های جذابی هم بودیم. سه تیم سپاهان، پرسپولیس و استقلال با پیروزی هایی که در آخرین بازی خود در سال 1399 به دست آوردند، رقابت جذابی را برای رسیدن به قهرمانی در سال آینده خواهند داشت و هر تیمی که یک امتیاز از دست بدهد، به طور حتم شرایطش برای قهرمانی سخت خواهد شد. استقلال، سپاهان و پرسپولیس می دانند که با توجه به فاصله امتیازاتی که با یکدیگر دارند یک تساوی و یک شکست می تواند آنها را کاملاً از جهت قهرمانی دور کند البته فولاد و تراکتورسازی هم همچنان به دنبال این هستند تا از اتفاقاتی که در فوتبال به وجود می آید استفاده نموده و خود را به صدر جدول نزدیک نمایند.

رقابت مدعیان قهرمانی جذابتر خواهد شد، کسی فکر صدرنشینی سپاهان نبود

یکه در ادامه گفت: شاید کمتر کسی در ابتدای فصل فکر می کرد که سپاهان در خاتمه سال صدرنشین لیگ گردد. آنها هفته های ابتدایی را خوب آغاز نکردند اما هر چه از زمان بازی ها گذشت بهتر و بهتر شدند و حالا صدرنشین جدید لیگ فوتبال ایران هستند. پرسپولیس هم با یحیی یک فرایند خوب را داشته است و حالا هم با اضافه شدن شهریار مغانلو و ترابی به دنبال این هستند تا خط حمله زهردارتری داشته باشند تا بتوانند با وجود مهاجمان خوبشان در مقابل حریفان گلزنی نمایند.

وی در خصوص هفته خاتمهی لیگ در سال 1399 گفت: پرسپولیس به سختی از سد نفت مسجدسلیمان گذشت. شاید اگر نفتی ها اشتباه نمی کردند، توانسته بودند یک امتیاز به دست آورده و باعث شادی استقلال و سپاهان هم بشوند اما کم تجربگی بازیکنان این تیم باعث شد تا پرسپولیس بتواند در آخرین بازی سال خود پیروز گردد. سپاهان هم توانست با یک بازی زیبا تراکتورسازی را شکست داده و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس صدرنشین گردد.

مهاجم پیشین آبی پوشان در خصوص پیروزی دو بر صفر استقلال برابر ماشین سازی گفت: متأسفانه ماشین سازی که یکی از تیم های قدیمی فوتبال کشور ما است دچار بحران شدید شده است. آنها در طول این فصل چهار بار مربی عوض کردند، ولی تغییر مربی ها نیز نتوانست دردی از این تیم دوا کند. آنها حریف استقلال نبودند و آبی پوشان توانستند با دو گل این تیم را شکست داده و همچنان در کوس قهرمانی باقی بمانند.

وی ادامه داد: با آمدن مجیدی و تغییراتی که در کادر فنی استقلال صورت گرفت، آبی پوشان فرایند رو به رشدی از خود داشتند. آنها زیبا بازی می نمایند و همین زیبا بازی کردن و هجومی بودن آنها باعث شده که به سه پیروزی پی در پی دست پیدا نمایند.

یکه اضافه نمود: یکی از بهترین کارهایی که در این سه بازی انجام شده این است که بازیکنان در پست های اصلی خود بازی می نمایند، چیزی که در زمان مربی سابق این تیم یکی از معضلات استقلال بود و هر هفته با یک ترکیب به میدان می آمد. حالا استقلال هم زیبا بازی می نماید و هم به پیروزی می رسد و این فرایند می تواند ادامه داشته باشد.

وی در خاتمه گفت: در سال جدید و با آغاز دوباره لیگ به طور حتم شاهد بازی های زیباتری خواهیم بود. تعدادی از تیم ها برای فرار از سقوط و بالانشین ها هم برای رسیدن به قهرمانی باید نمایش قابل قبولی از خود ارائه دهند و همین مسئله باعث خواهد شد تا علاقه مندان به فوتبال شاهد بازی های زیبا از تیم های لیگ رجحان باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1597

به "رقابت مدعیان قهرمانی جذابتر خواهد شد، کسی فکر صدرنشینی سپاهان نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت مدعیان قهرمانی جذابتر خواهد شد، کسی فکر صدرنشینی سپاهان نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید