ساری: مادرم راضی نبود که سرمربی یوونتوس شوم، در خانواده ام فقط من هوادار ناپولی هستم

به گزارش مجله آی سیب، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس اعتراف کرد که با وجود مخالفت مادرش راهنمایی بانوی پیر را برعهده گرفته است.

ساری: مادرم راضی نبود که سرمربی یوونتوس شوم، در خانواده ام فقط من هوادار ناپولی هستم

به گزارش خبرنگاران، مائوریتزیو ساری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در آستانه بازی امروز (شنبه) شاگردانش مقابل فیورنتینا در هفته سوم سری A اعتراف کرد که با وجود مخالفت خانواده و به خصوص مادرش راهنمایی تیم فوتبال یوونتوس را برعهده گرفته است.

ساری تابستان گذشته دست از راهنمایی ناپولی کشید و سرمربی چلسی شد تا این تیم را به مقام قهرمانی لیگ اروپا برساند. او تابستان سال جاری به ایتالیا برگشت تا راهنمایی رقیب اصلی تیم سابقش یعنی یوونتوس را برعهده بگیرد که به خاطر این تصمیمش مورد انتقاد گروهی از هواداران و بازیکنان ناپولی از جمله لورنزو اینسینیه هم واقع شد. او اما اکنون می گوید که فقط هواداران ناپولی مخالفت پیوستن او به بانوی پیر نبوده اند.

سرمربی 60 ساله یوونتوس امروز شاگردانش را برابر فیورنتینایی به میدان می فرستد که تیم محبوب مادر اوست، تیمی که مانند ناپولی جزو دشمنان قدیمی بانوی پیر است. به همین دلیل شایعه منتشر شده بود مبنی بر اینکه مادر ساری او را تهدید نموده بود که اگر سرمربی یوونتوس گردد، دیگر با او صحبت نخواهد کرد.

ساری پیش از مصاف تیمش در فلورانس گفت: او از تصمیم من خیلی راضی نبود. بگذریم ... مادربزرگ من در فاصله 500 متری ورزشگاه آرتمیو فرانکی (ورزشگاه خانگی فیورنتینا) زندگی می کرد. به همین دلیل تمام اعضای خانواده ما به فیورنتینا علاقه مند بودند به جز من که هوادار ناپولی بودم. من از این ورزشگاه خاطرات زیادی دارم اما متأسفانه آخرین خاطره ای که از اینجا دارم تلخ است چون یک اسکودتو را اینجا از دست دادم (باخت دو فصل پیش ناپولی مقابل فیورنتینا در هفته ماقبل انتهای سری A). پس ضروری است که آن خاطره را با یک خاطره خوش عوض کنم.

ساری متولد شهر ناپل است شهری که پدرش در آن موقع برای کار به آن مهاجرت نموده بود اما با انتها دوران کاری پدرش دوباره به منطقه ای که به خانواده اش به آن تعلق دارند، توسکانی برگشت هرچند این موضوع سبب نشد که ناپولی را از یاد ببرد. او سال 2018 با ناپولی تا آستانه قهرمانی در سری A رفت اما باخت 3 بر صفر تیمش مقابل فیورنتینا باعث شد یوونتوس به روند قهرمانی های متوالی اش در لیگ ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 368

به "ساری: مادرم راضی نبود که سرمربی یوونتوس شوم، در خانواده ام فقط من هوادار ناپولی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری: مادرم راضی نبود که سرمربی یوونتوس شوم، در خانواده ام فقط من هوادار ناپولی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید