کاپیتان PSG راهی سری آ می شود؟

به گزارش مجله آی سیب، تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی پاری سن ژرمن در آستانه بستن قراردادی دو ساله با باشگاه فیورنتینا است.

کاپیتان PSG راهی سری آ می شود؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یکشنبه شب تیاگو سیلوا برای آخرین بار در لباس پاری سن ژرمن به میدان می رود و قرارداد این مدافع برزیلی بعد از هشت سال حضور در این باشگاه به اتمام خواهد رسید. تیاگو سیلوا هنوز علاقمند به بازی کردن در بالاترین سطح است و نشریه کالچومرکاتو خبر از احتمال حضور او در فیورنتینا برای فصل بعد داده است.

مدافع برزیلی در این فصل به پاری سن ژرمن کمک کرده تا به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد و در حال حاضر تیاگو سیلوا خود را برای بازی مقابل بایرن مونیخ در روز یکشنبه در لیسبون آماده می کند. تیاگو سیلوای 36 ساله به زودی آماده بازگشت به سری آ در تابستان امسال است و به نظر می رسد با فیورنتینا قرارداد ببندد. تیاگو سیلوا قراردادی دو ساله به ارزش حدود 4 میلیون یورو در هر فصل امضا خواهد کرد.

از دیجیکالا امروز با 40٪ تخفیف کفش بخر!

تیاگو سیلوا با انتقال به میلان در سال 2009 تبدیل به مدافع مطرحی در فوتبال جهان شد و آخرین قهرمانی روسونری در لیگ ایتالیا نیز در سال 2018 و با درخشش این بازیکن حاصل شد. اخباری در مورد احتمال بازگشت او به میلان نیز منتشر شده بود و حتی مدیر برنامه تیاگو سیلوا چراغ سبز هم نشان داد، اما به نظر تعلل روسونری باعث انتقال او به فلورانس خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1187

به "کاپیتان PSG راهی سری آ می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان PSG راهی سری آ می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید