سامسونگ حسگر عکس 0.7 میکرومتری فراوری کرد

به گزارش مجله آی سیب، شرکت سامسونگ از فراوری حسگر عکس 0.7 میکرومتری خبر داده که با نصب آن بر روی گوشی های هوشمند کیفیت عکاسی این گوشی ها افزایش چشمگیری می یابد.

سامسونگ حسگر عکس 0.7 میکرومتری فراوری کرد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از زددی نت، حسگر عکس جدید سامسونگ که برای افزایش کیفیت عکاسی گوشی های هوشمند فراوری شده، Isocell Slim GH1 نام دارد و با استفاده از آن می توان تصاویری با دقت 43.7 مگاپیکسل را تهیه کرد.

مزیت مهم این حسگر تازه ابعاد کوچک تر آن است که باعث می گردد فضای کمتری از گوشی اشغال گردد و دقت و وضوح عکس ها نیز بیشتر گردد، به بیان دیگر، بخش دوربین گوشی ها با استفاده از حسگر جدید کوچک تر و باریک تر می گردد و راه برای فراوری گوشی های تمام صفحه و بدون قاب فلزی در بخش جلو هموار خواهد شد.

فراوری حسگرهای کوچک برای عکاسی با گوشی کار دشواری است، زیرا این حسگرها به علت کوچک تر شدن باید به شکلی فشرده تر طراحی شوند و همین مساله جذب نور را توسط انها سخت تر می نماید. این مساله می تواند موجب محو و تار شدن عکس ها گردد.

سامسونگ پیش از این در سال 2015 حسگر عکاسی یک میکرومتری فراوری نموده بود و در سال های 2017 و 2018 هم حسگرهای عکس 0.9 و 0.8 میکرومتری را روانه بازار نموده بود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 409

به "سامسونگ حسگر عکس 0.7 میکرومتری فراوری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ حسگر عکس 0.7 میکرومتری فراوری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید