سوال از وزرای میراث فرهنگی و ورزش و جوانان در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفته است

به گزارش مجله آی سیب، ایرنا/ براساس خبرهای واصله، سوال از وزرای میراث فرهنگی و ورزش و جوانان در دستور کار صحن علنی مجلس واقع شده است.

سوال از وزرای میراث فرهنگی و ورزش و جوانان در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفته است

مجلس شورای اسلامی در این هفته در روزهای 21، 22 و 23 خرداد تشکیل جلسه خواهد شد و علاوه بر بررسی طرح ها و لوایح مختلف، سوال روح الله نجابت نماینده شیراز و ورزقان و تعداد دیگری از نمایندگان از وزیر ورزش و جوانان و سوال سید غنی نظری خانقاه نماینده خلخال و کوثر از وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دستور کار این هفته صحن مجلس واقع شده است.

لایحه دو فوریتی الحاق موادی به قانون ساماندهی صنعت خودرو، لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی، لایحه دو فوریتی الحاق یک بند به تبصره (6) قانون بودجه سال 1402 کشور و لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار نیز در دستور کار این هفته صحن علنی مجلس است.

همچنین در این هفته طرح تامین نیروی انسانی آموزش و پرورش، لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری در منطقه ها سرخس، دوغارون و مازندران و گزارش کمیسیون صنایع و معادن برای تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکتهای پتروشیمی دولتی در فروش و صادرات محصولات در دستور کار صحن علنی مجلس واقع شده است.

منبع: همگردی
انتشار: 24 خرداد 1402 بروزرسانی: 24 خرداد 1402 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2272

به "سوال از وزرای میراث فرهنگی و ورزش و جوانان در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوال از وزرای میراث فرهنگی و ورزش و جوانان در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید