سیدعباسی: فوتبال در DNA صنعت نفت وجود دارد، تلاش می کنیم یک بازی خوب به اجرا بگذاریم

به گزارش مجله آی سیب، داود سیدعباسی سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد می گوید که فوتبال در DNA صنعت نفت آبادان وجود دارد و تلاش آنها برای انجام یک بازی خوب مقابل این تیم است.

سیدعباسی: فوتبال در DNA صنعت نفت وجود دارد، تلاش می کنیم یک بازی خوب به اجرا بگذاریم

به گزارش خبرنگاران از آبادان، داود سیدعباسی سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در نشست خبری پیش از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان گفت: خیلی خوشحالم که به آبادان آمدم. خاطرات خیلی خوبی از آبادان دارم و باید از مسئولان تیم صنعت نفت آبادان تشکر کنم که در بدو ورود ما، امکانات لازم را در اختیارمان گذاشتند و توانستیم در کمپ این باشگاه تمرینات خوبی انجام دهیم. امیدوارم در مشهد جبران کنیم.

وی ادامه داد: بازی فردا با صنعت نفت، یک بازی پایاپای خواهد بود. به جدول هم نگاه کنیم، یک بازی نزدیک به هم خواهد بود و ما از تیم صنعت نفت آبادان شناخت تقریبی داریم. تیم صنعت نفت تیم خوبی است که جایگاه آنها اینجای جدول نیست و کادر فنی خوبی دارد و دو مربی این تیم کاپیتان خودم در تیم استقلال بودند. امیدوارم فوتبال خیلی خوبی شود، چون می دانیم تیم صنعت نفت دنبال فوتبال بازی کردن است و فوتبال در DNA صنعت نفت وجود دارد. امیدوارم بازی خوبی باشد و تمام تلاش مان را می کنیم یک بازی خوب را به اجرا بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره اینکه گفته بود در حال مذاکره با استفانو کوزین هستند و اگر او به پدیده نیاید خودش سرمربی خواهد بود و آیا با مسئولان باشگاه به توافق رسیده یا نه، گفت: بله، اگر مربی خارجی به تیم ما بیاید، فقط آقای کوزین است. یک مربی کاملاً حرفه ای که خودم سابقه کار کردن با او را دارم و اگر بیاید در خدمتش هستیم و اگر نیاید، مربی خارجی دیگری به جمع ما اضافه نمی شود.

سیدعباسی راجع به اینکه آیا تیمش برای دیدار با صنعت نفت غایبی دارد یا نه، گفت: احسان حسینی و ابوالفضل عکاشه مصدوم هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که در لیست سازمان لیگ نام این تیم پدیده است اما برخی آن را شهر خودرو معرفی می کنند و در نهایت نام این تیم چیست، گفت: این سؤال به فرایند بازی فردا کمکی نمی کند، اما من با مدیران شهر خودرو به توافق رسیدم. مدیران شهر خودرو با من توافق کردند و من را سر کار گذاشتند و من اکنون مربی شهر خودرو هستم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1994

به "سیدعباسی: فوتبال در DNA صنعت نفت وجود دارد، تلاش می کنیم یک بازی خوب به اجرا بگذاریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدعباسی: فوتبال در DNA صنعت نفت وجود دارد، تلاش می کنیم یک بازی خوب به اجرا بگذاریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید