شماره پلاک جالب خودروی لواندوفسکی

به گزارش مجله آی سیب، روبرت لواندوفسکی به عنوان بمب جابجایی تابستانی از بایرن مونیخ به بارسلونا ملحق شد که طرفداران تیم کاتالان امید های زیادی به وی دارند.

شماره پلاک جالب خودروی لواندوفسکی

یکی از نکات جالبی که در زمان حضور لواندوفسکی در تمرینات بارسلونا مورد توجه قرار گرفته، مربوط به پلاک خودرویی است که با آن به تمرینات می رود. در حقیقت لواندوفسکی یک خودروی بنتلی را در اختیار دارد که از آلمان آن را به اسپانیا آورده و البته پلاک آن اشاره مشخصی به نام و شماره محبوبش است. این پلاک با حرف M با اشاره به شهر مونیخ شروع می گردد و از اول نام و فامیل روبرت لواندوفسکی یعنی RL در آن استفاده شده و البته از چهار عدد 9 با اشاره به عدد محبوب ستاره سابق بایرن مونیخ در ان استفاده شده است.

در آلمان با پرداخت 10.20 یورو می توان صاحب شماره پلاک اختصاصی و دلخواه شد که البته استفاده از اعداد و حروف اشاره به نازی ها یا سازمان های مشابه ممنوع است. لواندوفسکی اخیرا سفری کوتاه به مونیخ داشت تا با هم تیمی های سابقش و مدیران بایرن مونیخ وداع کند که البته در آن جا از خودروی دیگری به رنگ قرمز استفاده کرد. به هر صورت به نظر می رسد که لواندوفسکی سعی می نماید هر چه زودتر با زندگی در شهر بارسلونا خو بگیرد.

منبع: فوتبالی

منبع: فرارو
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2127

به "شماره پلاک جالب خودروی لواندوفسکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شماره پلاک جالب خودروی لواندوفسکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید