صخره های آرامش دهنده روح و روان

به گزارش مجله آی سیب، خبرنگاران : بنای مذهبی متئورا در یونان، یک مکان زیارتی و مقدس برای همه مسیحیان جهان به شما می رود و حدود 2 هزار سال است که به همین گونه هم شناخته می گردد.

صخره های آرامش دهنده روح و روان

بنای مذهبی در همه جای جهان وجود دارد.

به گزارش خبرنگاران ، جادویی، اسرار آمیز، غیر عادی و تحسین برانگیز، صفت هایی است که در خصوص بنای مذهبی متئورا در یونان به وسیله افراد مختلف به کار برده شده است.

متین، روحانی، جادویی، اسرار آمیز، غیر عادی، نفس گیر الهام بخش و تحسین برانگیز، این ها صفت هایی است که در خصوص بنای مذهبی متئورا در یونان به وسیله افراد مختلف به کار برده شده است تا سعی گردد بخشی از وجهه این عبادتگاه عجیب در یونان به همگان شناخته گردد.

از زمان های بسیار دور مسیحیت، صخره های متئورا به اسم جایی فوق العاده برای جدا شدن از جهانی پر هیاهو و بدست آوردن آرامش و تزکیه روح در یونان به تعداد آمده است.

متئورا چیست؟

متئورا در واقع صخره هایی بزرگ و سخت هستند که بازدید از آن ها خیلی بیشتر از تماشا چشم اندازی بدیع و مطبوع از طبیعت است.

بنای مذهبی متئورا در یونان، یک مکان زیارتی و مقدس برای همه مسیحیان جهان به شما می رود و حدود 2000 سال است که به همین گونه هم شناخته می گردد.

این سازه ها به وسیله راهب هایی ساخته شده است که این منطقه از یونان را برای گوشه نشینی و عبادت انتخاب نموده بودند و در غار های این منطقه بصورت جداگانه زندگی می کردند.

منبع: رکنا
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1808

به "صخره های آرامش دهنده روح و روان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صخره های آرامش دهنده روح و روان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید