فاز نخست ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان غربی از فردا شروع می گردد

به گزارش مجله آی سیب، خبرنگاران/آذربایجان غربی مدیر کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی گفت: متقاضیان واجد شرایط می توانند از ساعت 10صبح روز سه شنبه 19 آذرماه در سامانه ملی ثبت نام طرح اقدام ملی فراوری مسکن نام نویسی نمایند.

فاز نخست ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان غربی از فردا شروع می گردد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

سیدمحسن حمزه لو در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه ثبت نام متقاضیان به مدت سه روز تا 10 صبح روز پنجشنبه 21 آذر ماه ادامه خواهد یافت، گفت: متقاضیان می توانند قبل از تکمیل ظرفیت برای ثبت نام به نشانیhttps://tem.mrud.ir/ مراجعه نمایند.

وی با اشاره به این که فاز نخست طرح اقدام ملی فراوری و عرضه مسکن در 9 شهر استان اجرا می گردد، ادامه داد: این شهرها شامل: ارومیه، خوی، نقده، سردشت، شاهین دژ ، اشنویه، تکاب، محمدیار و سیه چشمه است.

حمزه لو درخصوص شرایط لازم متقاضیان توضیح داد: متقاضیان ثبت نام در طرح اقدام ملی، خود و همسر باید فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی از روز اول فروردین ماه 84 به بعد باشند و پس از انقلاب اسلامی از امکانات نهادهای دولتی مربوط به تأمین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشد. به عبارتی فرم ‹‹ج›› در استعلام از سامانه مربوطه باید سبز باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ادامه داد: متقاضیان باید متأهل و یا سرپرست خانوار که دارای حداقل 5 سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا باشند.

طرح اقدام ملی فراوری و عرضه مسکن طرحی است که به منظور احداث 400 هزار واحد مسکونی در سراسر کشور شروع شده که از این تعداد سهم آذربایجان غربی نزدیک به 21 هزار واحد است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 621

به "فاز نخست ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان غربی از فردا شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاز نخست ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان غربی از فردا شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید