فرانسه توئیتر را به مسدود شدن تهدید کرد

به گزارش مجله آی سیب، به گزارش خبرنگاران به نقل از پولیتیکو، او هنگام اظهار نظر در شبکه رادیویی فرانس اینفو گفت اگر این شرکت آمریکایی از قوانین سرویس های دیجیتال اتحادیه اروپا پیروی نکند، ممنوع خواهد شد. قوانین مذکور در سرانجام ماه آگوست در اتحادیه اروپا اجرا می شوند.

فرانسه توئیتر را به مسدود شدن تهدید کرد

بارو در این باره اضافه نمود: اخبار جعلی یکی از خطرناک ترین تهدیدهای موجود برای دموکراسی های ماست. اگر توئیتر به طور مرتب از قوانین ما سرپیچی کند در اتحادیه اروپا ممنوع خواهد شد.

این اظهار نظر نشان دهنده بالا گرفتن تنش میان سیاستمداران اتحادیه اروپا و توئیتر است که سال گذشته به قیمت 44 میلیارد دلار به ایلان ماسک فروخته شد.

از سوی دیگر باید توجه داشت این شبکه اجتماعی هفته گذشته بیان کرد از دستورالعمل داوطلبانه اتحادیه اروپا درباره اخبار جعلی کناره گیری می نماید.

دستورالعمل مذکور وظایفی را برای پلتفرم های بزرگ دیجیتال تعریف نموده که مربوط به ردیابی تبلیغات سیاسی، سرکوب کردن اخبار جعلی و تشویق به دسترسی وسیع تر است.

شبکه های اجتماعی بزرگ دیگر تعهد نموده اند از این دستورالعمل پیروی نمایند هر چند اجرای بعضی از اقدامات آن تحت قانون سرویس های دیجیتال اتحادیه اروپا الزامی خواهد بود. در قوانین مذکور جریمه هایی تا 6 درصد عایدی سالانه شرکت ها برای سرپیچی در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 خرداد 1402 بروزرسانی: 11 خرداد 1402 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 2266

به "فرانسه توئیتر را به مسدود شدن تهدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانسه توئیتر را به مسدود شدن تهدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید