فروش سینما در چین رکورد زد

به گزارش مجله آی سیب، با کنترل شیوع ویروس کرونا در چین، مرکز ملی سینمای این کشور خاطرنشان کرد میزان فروش فیلم های سینمایی در چین در سال 2019 به 64 میلیارد و 266 میلیون یوان (هر دلار آمریکا 6.8 یوان) رسیده است که یک رکورد جدید محسوب می گردد.

فروش سینما در چین رکورد زد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

مرکز ملی سینمای چین روز یکشنبه در گزارشی اضافه نمود: این رقم در مقایسه با سال پیش از آن 5.4 درصد افزایش یافته است همچنین آمار تماشای فیلم در سال گذشته میلادی به یک میلیارد و 727 میلیون رسیده است که از هر دو لحاظ میزان فروش و شمار تماشا حد نصاب جدیدی ثبت نموده است.

اداره ملی سینمای چین گزارش کرد میزان فروش فیلم سینمایی فراوری داخل در سال گذشته با 8.65 درصد رشد به 41 میلیارد و 175 میلیون یوان رسید که 64.07 درصد کل میزان فروش را شامل می گردد.

مرکز ملی سینمای چین آورده است همچنین در سال 2019 میلادی 9 هزار و 708 پرده سینمایی جدید راه اندازی شد و بدین ترتیب تعداد پرده های سینما در سراسر چین به 69 هزار و 787 رسید.

بر اساس داده های منتشر شده، میزان فروش 90 فیلم سینمایی در چین به بیش از 100 میلیون یوان رسیده است که از میان آنها 47 فیلم فراوری داخل است.

گزارش می افزاید همچنین میزان فروش 15 فیلم سینمایی به بیش از یک میلیارد یوان رسید که 10 فیلم آنها فراوری داخل است.

در این گزارش آمده است در سال گذشته میلادی بعضی از فیلم های ساخت هالیوود که در چین به نمایش درامد، از لحاظ عایدات بیش از آمریکا فروش داشته است. ،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1037

به "فروش سینما در چین رکورد زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش سینما در چین رکورد زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید