فعالیت تمامی اصناف و مشاغل صنفی یزد تا ساعت 22 شب

به گزارش مجله آی سیب، خبرنگاران/یزد ستاد استانی مقابله با کرونا در یزد طی اطلاعیه ای ضمن لغو تمام مصوبات ستادهای شهرستانی و استان در شرایط اضطراری و هشدار، اعلام شده بود، فعالیت تمامی اصناف و مشاغل صنفی را تا ساعت 22 شب مجاز ولی همچنان تردد شبانه از 22 شب تا 3 صبح را تا یک هفته دیگر ممنوع اعلام نمود.

فعالیت تمامی اصناف و مشاغل صنفی یزد تا ساعت 22 شب

ستاد استانی مقابله با کرونا در یزد طی صدور اطلاعیه شماره 113 از آحاد شهروندان که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، گام های ارزشمندی در کنترل و مدیریت شیوع بیماری برداشته اند، تشکر و نسبت به تداوم همراهی و همکاری با قهرمانان جبهه سلامت استان ابراز امیداری کرد.

براساس مصوبات این ستاد برای اجرا از امروز شنبه 8 خردادماه به مدت یک هفته، ساعت منع تردد شبانه از 22 شب تا 3 صبح اعمال و با متخلفین برابر قانون برخورد خواهد شد. بعلاوه فعالیت تمامی اصناف و مشاغل صنفی تا ساعت 22 شب مجاز است و تمامی محدودیت ها و ممنوعیت های موردی که قبل از این، بواسطه مصوبات ستادهای شهرستانی و استان در شرایط اضطراری و هشدار اعلام شده بود، لغو می گردد.

این ستاد با تاکید بر این که محدودیت های شهرهای نارنجی و زرد بر اساس آخرین ویرایش ستاد ملی اعمال و اجرا می گردد، برگزاری مراسم و مجالس تجمعی در فضاهای سر بسته همچنان ممنوع خواند و اعلام نمود: بر اساس مصوبه ستاد ملی و با توجه به تعطیلات 14 و 15 خردادماه، ممنوعیت ترددهای بین استانی از ساعت 12 روز سه شنبه 11 خرداد لغایت 12 روز دوشنبه 17 خردادماه اعمال خواهد شد.

در سرانجام هم به عموم مردم شریف استان یادآور شده است؛ گرچه به لطف خدا و رعایت پروتکل ها از سوی آحاد مردم، موج چهارم بیماری، شیب نزولی به خود گرفته اما این شیب بسیار کند و شکننده است لذا در صورت عادی انگاری شرایط و کم رنگ شدن رعایت پروتکلها بیم آن می رود دچار موج جدیدی شویم که کنترل آن در شرایط فعلی، بسیار سخت و پرهزینه خواهد بود بنابراین توصیه می گردد همچنان در استفاده از ماسک، پرهیز از تجمع و جمع های خانوادگی، پرهیز از سفر و حفظ فاصله گذاری اجتماعی و شستشوی مکرر دست ها، اهتمام لازم را داشته و به هیچ وجه در تعطیلات 14 و 15 خرداد برای سفر برنامه ریزی نکنند و همچنان بر عهد خود در شکست کامل این ویروس پایبند باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1722

به "فعالیت تمامی اصناف و مشاغل صنفی یزد تا ساعت 22 شب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت تمامی اصناف و مشاغل صنفی یزد تا ساعت 22 شب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید