مباشری: اگر مسئولان پدیده به صورت کتبی مخالف تعویق بازی باشند، در تختی به میدان می رویم

به گزارش مجله آی سیب، هادی مباشری، معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: اگر مسئولان پدیده خراسان به طور کتبی مخالفت خود را با تعویق بازی هفته دوازدهم اعلام نمایند، مجبوریم در استادیوم تختی بازی کنیم.

مباشری: اگر مسئولان پدیده به صورت کتبی مخالف تعویق بازی باشند، در تختی به میدان می رویم

هادی مباشری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره اینکه مسئولان پدیده اعلام نموده اند که بلیت سفر به تهران و کارهای رزرو هتل برای بازی با استقلال را انجام داده اند، گفت: این کار عرف است که برای هر بازی پیش بینی تهیه بلیت و رزرو هتل صورت بگیرد. همانطوری که ما برای بازی با استقلال خوزستان برای چهارم آذرماه بلیت رزرو نموده ایم، مسئولان پدیده نیز کارشان را به درستی انجام داده اند.

وی اضافه کرد: با توجه به مصدومانی که در بازی با سایپا در استادیوم تختی داده بودیم، اعلام کردیم زمین کیفیت لازم را ندارد. از مسئولان سازمان لیگ و پدیده خواستیم که مساعدت نموده و بازی به تعویق بیفتد، چرا که سلامت بازیکنان مهم است. پدیده ای ها شفاها مخالفت کردند، اما کتبا به سازمان لیگ مخالفت خود را اعلام ننموده تا به ما هم ابلاغ گردد. یحیی گل محمدی: مسئولان سازمان لیگ گفتند بازی استقلال - پدیده قطعاً برگزار می گردد

معاون اجرایی در خصوص اینکه اگر مسئولان پدیده به صورت کتبی مخالف تعویق بازی باشند، چه تصمیمی می گیرند، گفت: اگر این شرایط پیش بیاید، مجبوریم در تختی بازی کنیم. ابتدای فصل طبق الزامات AFC، استادیوم آزادی و تختی به عنوان استادیوم اول و دوم معرفی کردیم. با توجه به کیفیت پایین تختی، به ما پیشنهاد برگزاری بازی در زمین سوم مثل شهدای شهر قدس را داده اند، اما از سازمان لیگ خواهش نموده ایم که بازی را به تعویق بیاندازند. ما در تختی با مصدومیت علی کریمی و پژمان منتظری روبرو شدیم و از این بابت ضرر نموده ایم. بحث بلیت فروشی و حضور طرفداران به کنار، ما بحث مان سلامت بازیکنان است.

مباشری در خاتمه عنوان نمود: تصمیم نهایی را سازمان لیگ در رابطه با تعویق بازی می گیرد، اما امیدوارم این سازمان و همچنین مسئولان پدیده مساعدت نمایند تا بازی به تعویق بیفتد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 87

به "مباشری: اگر مسئولان پدیده به صورت کتبی مخالف تعویق بازی باشند، در تختی به میدان می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مباشری: اگر مسئولان پدیده به صورت کتبی مخالف تعویق بازی باشند، در تختی به میدان می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید