مجموعه نُه داستان انگلیسی چاپ شد

به گزارش مجله آی سیب، کتاب هیات منصفه همنوعان (نه داستان انگلیسی زبان) با ترجمه یوسف نوری زاده توسط نشر پیدایش منتشر و راهی بازار نشر شد.

مجموعه نُه داستان انگلیسی چاپ شد

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، کتاب هیات منصفه همنوعان (نه داستان انگلیسی زبان) به تازگی با ترجمه یوسف نوری زاده توسط نشر پیدایش منتشر و راهی بازار نشر شده است.

داستان گردآوری شده در این کتاب درباره روابط انسانی، شخصیت ها و کنش و واکنش هایشان هستند. این روابط و شخصیت ها درقبال رخ دادن حوادثی، چون بیماری، مرگ و ... شکل می گیرند. مکان های قصه ها هم مثل همه قصه های دیگر، اداره، خانه، خیابان و ... است.

عناوین داستان های این مجموعه، نویسندگان و کشورشان به ترتیب عبارت است از:

رضایت نسبی نوشته جان برنساید از اسکاتلند، خیابان از قلم افتاده نوشته پاتریک ودینگتون از انگلستان، حادثه ای تکان دهنده نوشته گراهام گرین از انگلستان، هیات منصفه همنوعان نوشته سوزان گلاسپل از آمریکا، داستانِ یک ساعت به قلم کِیت چوپین از آمریکا، خانم کوچولوی پیرِ کریکت کریک نوشته لِن گرِی از آمریکا، کوره راه فرسوده به قلم یودورا وِلتی از آمریکا، یک روز انتظار نوشته ارنست همینگوی از آمریکا و گل های داوودی از جان اشتاین بِک از آمریکا.

در قسمتی از داستان هیات منصفه همنوعان از این کتاب می خوانیم:

وکیل با اندکی تعظیم به او گفت: همین طوره که می فرمایید. تازه، خیلی از خونه های مزرعه توی دیکسون کانتی رو می شناسم که همچین حوله های غلتکی هم ندارن. و دوباره آن را کشید تا به آخرش برسد. خانم هیل گفت: این جور حوله ها خیلی زود کثیف می شن. دست آقایون همواره اون طور که باید باشه تمیز نیست...

وکیل خنده ای کرد و گفت: آها، می بینم که دارید هواداری همنوعِ خودتون رو می کنید! حرفش را قطع کرد و نگاه تیزتری به او انداخت. آخه شما و خانم رایت همسایه بودین. به نظرم دوست همدیگه هم بودین!

مارتا هیل سرش را تکان داد: این چند سال اخیر خیلی کم می دیدمش. بیشتر از یه ساله که پاهامو توی این خونه نداشته ام.

برای چی؟ دوستش نداشتید؟

خانم هیل سرزنده جواب داد: خیلی هم دوستش داشتم. اما آقای هندرسون می دونید که زن های مزرعه همواره دست شون بنده. بعدش هم... دور تا دور آشپزخانه را از نظر گذراند.

وکیل که از آهنگ صدایش برمی آمد او را تشویق به ادامه حرف زدن می نماید گفت بعدش هم؟

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1234

به "مجموعه نُه داستان انگلیسی چاپ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه نُه داستان انگلیسی چاپ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید