مجموعۀ چی شد، چی شد، این طوری شد؟ به چاپ دوم رسید

به گزارش مجله آی سیب، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش؛ کتاب مجموعۀ چی شد، چی شد، اینطوری شد؟ به قلم سوسن طاقدیس، با زبانی شیرین، مجموعه ای از داستان های جذاب و خواندنی را به تصویر می کشد که سبب افزایش خلاقیت در بچه ها می گردد.

مجموعۀ چی شد، چی شد، این طوری شد؟ به چاپ دوم رسید

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

ایجاد خلاقیت در بچه ها باعث می گردد تا در زندگی تحصیلی و اجتماعی شان پیروز تر عمل نموده و تعامل بهتر و بیشتری با بچه ها دیگر داشته باشند.

در بخشی از کتاب می خوانیم:اگر به شما بگویم موش کور هم اولش کور نبود، باورتان می گردد؟... باید باورتان بگردد. ولی اگر باورتان نمی گردد، یک بار به در خانه موش کوری بروید. سرتان را روی زمین بگذارید و گوش بدهید. حتمأ صدای او را می شنوید که آه شیر می کشد و می گوید: آی... عینک آفتابی!

چاپ دوم این اثر در 40 صفحۀ مصور رنگی خشتی، شمارگان 1.500 نسخه و با قیمت 25.000 تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقمندان به مباحث این حوزه قرار گرفته است.

علاقه مندان برای تهیه این کتاب می توانند به وسیله فروشگاه با شمارۀ 88310610 و یا فروشگاه اینترنتی با شمارۀ 66415401 تماس حاصل کنند. همچنین به وسیله اینستاگرام انتشارات سروش به نشانی@soroushpub-com ، واتساپ به شماره 09301949130 و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام کنند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1363

به "مجموعۀ چی شد، چی شد، این طوری شد؟ به چاپ دوم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعۀ چی شد، چی شد، این طوری شد؟ به چاپ دوم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید