مدل میان رده شیائومی پوکوفون به زودی عرضه می گردد

به گزارش مجله آی سیب، پوکوفون F1 یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های موجود محسوب می گردد. این گوشی علی رغم بهره گیری از اسنپ دراگون 845، 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در اروپا با قیمت 329 یورو فروخته می گردد. اما بسیاری از افراد توان خرید چنین گوشی هوشمندی را ندارد و ظاهرا شیائومی برای این دسته از کاربران می خواهد مدل میان رده پوکوفون را روانه بازار کند.

مدل میان رده شیائومی پوکوفون به زودی عرضه می گردد

با توجه بنچمارک منتشر شده در گیک بنچ، مدل میان رده پوکوفون به جای بهره گیری از اسنپ دراگون 845 مجهز به تراشه اسنپ دراگون 660 است. در همین زمینه باید خاطرنشان کنیم که کوالکام تراشه های جدیدتر اسنپ دراگون 670 و 675 را عرضه نموده ولی این تراشه هم روی هم رفته عملکرد خوبی دارد. در حقیقت، از بین جدیدترین گوشی های شیائومی که مجهز به این تراشه هستند می توانیم به ردمی نوت 7 و Mi A2 اشاره کنیم.

این گوشی که اسم رمز آن اورانوس است، از 4 گیگابایت حافظه رم و اندروید پای بهره می برد. از لحاظ ویژگی های ظاهری هم می توانیم انتظار نمایشگر دارای بریدگی و جک هدفون را داشته باشیم. همچنین به احتمال زیاد این گوشی از دوربین دوگانه بهره می برد. در حال حاضر معلوم نیست که این گوشی چه زمانی روانه بازار می گردد ولی با توجه به سابقه شیائومی، قیمت آن احتمالا زیر 200 دلار خواهد بود.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 172

به "مدل میان رده شیائومی پوکوفون به زودی عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل میان رده شیائومی پوکوفون به زودی عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید