مسائل شخصیتی ترامپ از زبان برادرزاده اش

به گزارش مجله آی سیب، برادرزاده رئیس جمهور آمریکا در یک کتاب افشاگرانه جدید به تحلیل شخصیت دونالد ترامپ و ریشه های مسائل او پرداخته است.

مسائل شخصیتی ترامپ از زبان برادرزاده اش

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مری ترامپ، برادرزاده رئیس جمهور آمریکا در کتابی که قرار است هفته آینده به چاپ برسد افشاگری های تازه ای علیه او مطرح نموده و گفته که تقلب سبک زندگی عمویش بوده است.

مری ترامپ که روان شناسی بالینی است و سال ها است در این حوزه به تدریس و تآلیف اشتغال داشته در این کتاب کوشش نموده دلایل مخرب ترین رفتارهای دونالد ترامپ را با توجه به سبک تربیتی او زیر دست پدری سلطه گر شرح دهد. او عنوان کتابش را بسیار زیاد و همواره حریص: خانواده من چگونه خطرناک ترین مرد جهان را ایجاد کردند انتخاب نموده است.

مری ترامپ نوشته عمویش تمامی 9 ملاک لازم برای دریافت تشخیص اختلال شخصیت خودشیفته را احراز می نماید، هر چند بیماری های روان شناختی او صرفاً به این اختلال محدود نمی گردد و او احتمالاْ از بیماری های بیشتری رنج می برد.

کاخ سفید روز سه شنبه مدعی شد که افشاگری های برادرزاده ترامپ واقعی نیستند. سارا متیوز، سخنگوی کاخ سفید گفت: رئیس جمهور گفته رابطه گرمی با پدرش داشته است. رئیس جمهور می گوید که پدرش او را دوست داشته و رفتارهای سخت گیرانه نداشته است.

بخش هایی از این کتاب به توصیف رفتارهای دونالد در کاخ سفید در کاخ سفید و شرح درباره ریشه های آنها اختصاص دارد. مری ترامپ به طور خاص به بی اعتنایی های جامعه ستیزانه ترامپ به اطرافیانش اشاره می نماید.

مری ترامپ 55 ساله که خود تأیید نموده منبع اطلاعاتی نیویورک تایمز در گزارش سال گذشته این روزنامه آمریکایی از اسناد مالیاتی رئیس جمهوری آمریکا بوده، فرزند فرد جونیور برادر بزرگتر دونالد ترامپ بوده که سال 1981 بر اثر اعتیاد به الکل درگذشت.

مری ترامپ، عموی خود، دونالد ترامپ را به خاطر سهل انگاری در اعتیاد پدرش، در مرگ او مقصر می داند و علاوه بر این وی را متهم نموده پدربزرگش را وادار نموده در تنظیم وصیتنامه اش خانواده فرد جونیور را در نظر نگیرد و به همراه دیگر عمو و عمه هایش ارثیه پدرش را بالا کشیده اند. او نوشته که پدربزرگش زندگی پدرش را نابود نموده است.

وی می نویسد: تنها دلیلی که دونالد توانست از این سرنوشت بگریزد این بود که شخصیتش در راستای اهداف پدرش بود. این کاری است که شخصیت های سایکوپات (جامعه ستیز) انجام می دهند: آنها با دیگران همکاری می نمایند و از آنها در جهت اهدافشان سوءاستفاده می نمایند- به صورتی بی رحمانه و ناکارآمد بدون آنکه تحملی برای مخالفت یا مقاومت وجود داشته باشد.

مری ترامپ به تفصیل درباره نگاهش درباره دونالد ترامپ نوشته و او را به کودکی سه ساله تشبیه نموده است. او می نویسد که دونالد ترامپ می داند که هیچگاه دوست داشته نشده است. او نوشته است: ایگوی (بخش مرکزی شخصیت) ترامپ، بسیار شنماینده است که هر لحظه باید تقویت گردد چون او در اعماق درونش مطلع است که به هیچ وجه آنچه ادعا می نماید هست نیست.

مری ترامپ در این کتاب همچنین مدعی شده که ترامپ زمانی که دانش آموز دبیرستانی بوده برای اینکه بتواند وارد دانشگاه پنسیلوانیا گردد به یک نفر پول داده تا به جایش آزمون استعداد تحصیلی بدهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1125

به "مسائل شخصیتی ترامپ از زبان برادرزاده اش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل شخصیتی ترامپ از زبان برادرزاده اش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید