تور چین ارزان: معرفی وانت چینی تازه با نام و طرح آمریکایی

به گزارش مجله آی سیب، به گزارش خبرنگاران، هم اکنون تصاویر استودیویی ایی اف1-تی منتشر شده و به عنوان یک پیکاپ مورد توجه قرار گرفته است. البته برای قسمت بار می توان تصمیماتی ماژولار هم در نظر داشت! مثلا نصب کابین با چهار درب، ون(EF1-V) و … که محصولات بعدی خانواده ادیسون فیوچر را شکل می دهند.

تور چین ارزان: معرفی وانت چینی تازه با نام و طرح آمریکایی

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

این خودرو با توجه به رنگی که برای نمونه اولیه در نظر گرفته شده و بعضی زوایا در قسمت عقب، شباهت هایی با سایبرتراک تسلا را همراه خود دارد.

در بخش پیشرانه پیکاپ نمونه تک موتور با نام تریم استاندارد برابر با 470 اسب بخار خروجی دارد و طی 6.5 ثانیه از حالت توقف به سرعت 96 کیلومتر برساعت می رسد. نمونه مجهز به دو موتور الکتریکی یا همان تریم پریمیوم این شاخص را در 4.5 ثانیه ثبت می نماید.

اما تریم سوپر با سه موتور الکتریکی و 816 اسب بخار خروجی، طی 3.9 ثانیه از حالت توقف به سرعت 96 کیلومتر برساعت می رسد.

برای EF1 در مدل ون امکان سفارش تریم تک موتور و دو موتور فراهم خواهد بود که اندازه خروجی پیشرانه های مذکور 400 و 690 اسب بخار در نظر گرفته شده است.

یکی از مهمترین ویژگی های این محصولات(پیکاب و ون) که کمپانی سازنده بر آنها تاکید داشته به شارژ خورشیدی مربوط می گردد که جزئیاتی در رابطه با آن ارائه نشده است. اما در تصاویر تعیین است که بخش اصلی آن شامل پنل های خورشیدی روی سقف می گردد. در یکی از مدل ها، بخشی از این سقف خورشیدی ساختاری متحرک دارد که طرح جالبی در نوع خود محسوب می گردد.

داخل کابین از نمایشگر 17.5 اینچی ویژه سیستم تفریح استفاده شده است.

منبع: عصر ایران

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 15 آذر 1400 بروزرسانی: 15 آذر 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1897

به "تور چین ارزان: معرفی وانت چینی تازه با نام و طرح آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین ارزان: معرفی وانت چینی تازه با نام و طرح آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید