مقاله: بازسازی آشپزخانه به بهترین شکل

به گزارش مجله آی سیب، در یک طرح عالی جهت طراحی آشپزخانه مدرن، توجه فراوانی به کف، دیوارها و همچنین کابینت آشپزخانه می شود. رنگ سفید به هماهنگی کلی طراحی کمک می کند. بهتر است که برای نور آشپزخانه از چراغ های سقفی و پنهان استفاده کنید. اگر فضای محدودی در آشپزخانه تان دارید، در زمان بازسازی ساختمان از کابینت هایی با فضاسازی خوب استفاده کنید. از یخچال های یکپارچه استفاده کنید.

مقاله: بازسازی آشپزخانه به بهترین شکل

آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش های هر خانه ای است. بازسازی آشپزخانه می تواند فضای کلی یک آپارتمان یا خانه را تغییر داده و به آن روحی تازه ببخشد. البته برای این بازسازی شما باید به نکته های فراوانی توجه کنید تا کار به بهترین نحو انجام شود.

در طراحی دکوراسیون آشپزخانه، جزیره به یک کابینت یا مجموعه ای از کابینت ها گفته می شود که با دیگر کابینت های آشپزخانه تماسی ندارند و عموما در مرکز آشپزخانه قرار دارند. طراحی جزیره طوری انجام می شود که در عین جدا بودن، یکپارچگی طراحی دکوراسیون آشپزخانه حفظ شود. طراحی جزیره در زمان بازسازی آشپزخانه می تواند به صورتی انجام شود که در دو طرف آن برای قرار دادن وسایل کوچک مثل ظروف دکوراتیو کوچک هم فضا وجود داشته باشد.

وقتی بحث از بازسازی آشپزخانه باشد، تنها در مورد تعویض شیرآلات صحبت نمی کنیم. بازسازی فرصتی عالی برای شما است تا علاوه بر تعمیر بخش های خراب، بتوانید با طراحی دکوراسیون حرفه ای، چهره ای جدید به آشپزخانه و خانه خود بدهید.

منبع مقاله: بازسازی آشپزخانه به بهترین شکل

انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1877

به "مقاله: بازسازی آشپزخانه به بهترین شکل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بازسازی آشپزخانه به بهترین شکل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید