هدفم راه یافتن به تیم ملی بزرگسالان است، در دیدارهای آسیایی با تمام توان ظاهر شدیم

به گزارش مجله آی سیب، ملی پوش اصفهانی تیم ملی واترپلو نوجوانان گفت: در تمام دیدارهای آسیایی با تمام توان به میدان رفتیم اما به دلیل دست کم دریافت چین بازی را واگذار نموده و سوم شدیم.

هدفم راه یافتن به تیم ملی بزرگسالان است، در دیدارهای آسیایی با تمام توان ظاهر شدیم

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

کامران جلیلی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در اصفهان درباره مقام سومی ایران در مسابقات واترپلو نوجوانان آسیا گفت: مسابقات از سطح فنی بالایی برخوردار بود و با توجه به اینکه این رقابت ها به صورت دوره ای انجام می گرفت، هر بازی به عنوان یک فینال برای ما محسوب می شد.

وی با بیان اینکه 5 بازی در این دوره از رقابت ها انجام دادیم، توضیح داد: اندونزی و ازبکستان را شکست دادیم، با ژاپن به تساوی رضایت دادیم اما به چین و قزاقستان نیز بازی را واگذار کردیم و در مجموع سوم شدیم.

ملی پوش اصفهانی تیم ملی واترپلو نوجوانان اضافه کرد: اگر هر بازی را دست کم می گرفتیم ممکن بود برای ما مشکل ساز گردد و به همین دلیل در همه ملاقات ها با تمام توان ظاهر شدیم.

وی درباره ملاقات با ژاپن توضیح داد: ژاپن یکی از قدرت های آسیا به حساب می آید و همواره در صدر واترپلو آسیا جای داشته است؛ در بازی که حقمان برد بود با اشتباهات داوری با تساوی انتها یافت.

جلیلی گفت: پس از بازی با ژاپن به مصاف چین رفتیم و متاسفانه با دست کم دریافت حریف بازی را واگذار کردیم و به مقام سوم این دوره از رقابت ها دست یافتیم.

وی به شرایط نامناسب محل برگزاری این رقابت ها در کشور اندونزی اشاره نمود و گفت: آب استخری که در آن مسابقاتمان را انجام می دادیم خیلی سرد بود. همچنین از لحاظ تامین غذا هم دچار مشکل می شدیم و این نکات در عملکردمان تاثیر منفی داشت.

ملی پوش اصفهانی تیم ملی واترپلو نوجوانان در پاسخ به این سؤال که حمایت های فدراسیون در این دوره از رقابت ها چگونه بوده است؟ گفت: تمام شرایط به خوبی مهیا بود، فقط اگر پرواز رفتمان به کشور اندونزی زودتر انجام می گرفت بازی بهتری را مقابل قزاقستان برگزار می کردیم.

وی با بیان این که هدفم دعوت شدن به اردوی تیم ملی بزرگسالان است، اضافه کرد: با دعوت شدن به این اردو و کار کردن در کنار با تجربه ها امیدوارم برای کشورم مفید باشم.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 744

به "هدفم راه یافتن به تیم ملی بزرگسالان است، در دیدارهای آسیایی با تمام توان ظاهر شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفم راه یافتن به تیم ملی بزرگسالان است، در دیدارهای آسیایی با تمام توان ظاهر شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید